27.11.14

ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ COLLIN FARREL

Μια πολύ συγκινητική επιστολή έδωσε στη δημοσιότητα ο ηθοποιός Colin Farrel και τα έβαλε με όσους επιτέθηκαν στον αδερφό του επειδή είναι gay. Ταυτόχρονα τάσσεται υπέρ του γάμου των ομοφυλοφίλων, ενώ ο ίδιος έγινε κουμπάρος του αδερφού του.
«Ανακάλυψα ότι ο αδερφός μου δεν κυλιόταν στη λάσπη όπως τα ετεροφυλόφιλα αγόρια όταν ήμουν 12 ετών. Θυμάμαι ότι ένιωσα έκπληκτος, περίεργος… Ήταν διαφορετικό απ' ό,τι είχα ακούσει ή ήξερα κι όμως δεν μου φαινόταν κάτι αφύσικο. Δεν είχα καμία ιδέα για την ύπαρξη της ομοφυλοφιλίας. Δεν είχα δει ποτέ μου, μέχρι εκείνη την ηλικία, gay ζευγάρια να ζουν μαζί. Απλά ήξερα ότι στον αδερφό μου άρεσαν τα αγόρια και, επαναλαμβάνω, δεν μου φαινόταν αφύσικο», γράφει ο ηθοποιός για τον αδερφό του, Eamon.
O χολιγουντιανός σταρ μίλησε για τις επιθέσεις που δέχθηκε ο Eamon, με αφορμή τις σεξουαλικές του επιλογές. «Ο αδερφός μου δεν επέλεξε να γίνει gay. Ναι, ήταν επιλογή του το να φορά eyeliner στο σχολείο και αυτό μάλλον δεν είναι η πιο "πραγματιστική" αντιμετώπιση της καθημερινής βίας που δεχόταν από συμμαθητές του που τον προπηλάκιζαν. Αλλά ήταν πάντα περήφανος για το ποιος ήταν. Δεν ξέρω πού βρίσκονται σήμερα αυτοί οι τραμπούκοι, που χτυπούσαν αδιάκοπα. Ίσως κάποιοι από αυτούς να έχουν βρει την ειρήνη και θα προτιμούσαν να ξεχάσουν τη συμμετοχή τους σε ένα επώδυνο παρελθόν. Ίσως κάθονται σε ένα μπαρ και μιλούν για “γκόμενες” και “αδερφές” και γιατί οι μεν είναι η θεραπεία και οι άλλοι ή αρρώστια».
Τόνισε μάλιστα πως τόσο ο αδελφός του, όσο και ο σύντροφός του βρέθηκαν στον Καναδά με στόχο να παντρευτούν και τώρα ζουν ευτυχισμένοι στο Δουβλίνο. Ο σταρ κάλεσε τους Ιρλανδούς να πουν ναι στον γάμο των ομοφυλοφίλων με την θετική τους ψήφο στο επερχόμενο δημοψήφισμα.
«Είναι η ώρα να αποδοθεί δικαιοσύνη. Να υπογράψουμε και να ψηφίσουμε ώστε κάθε ατομική φωνή να μπορεί να ακουστεί. Πόσο συχνά γράφουμε ιστορία στις ζωές μας; Όχι μόνο προσωπική ιστορία. Οικογενειακή. Κοινωνική. Παγκόσμια. Ο κόσμος θα κοιτάζει. Και θα ηγηθούμε ως παράδειγμα», κατέληξε (must.com.cy, 18/11/2014)

Δεν υπάρχουν σχόλια: