28.5.14

"Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΓΚΕΪ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΠΟΤΕ"

«Ο πατέρας μου ήταν gay αλλά δεν το συζητήσαμε ποτέ» 
newsbeast.gr, 28/5/2014
Στην προσωπική του ζωή δεν έλειψαν οι σημαντικές στιγμές που τον στιγμάτισαν, άλλες χαρούμενες και άλλες δραματικές.
Έχει παντρευτεί δύο φορές και έχει πέντε παιδιά, τα τρία με παρένθετες μητέρες, ενώ κατάφερε να βγει νικητής στη μάχη του με τον καρκίνο.
Όπως δήλωσε στο περιοδικό «Out», αυτό που τον απασχολεί περισσότερο, είναι ότι δεν συζήτησε με τον πατέρα του, το θέμα της ομοφυλοφιλίας.
Δεν είναι άλλος, από τον 70χρονο Αμερικανό ηθοποιό με ιταλικές ρίζες, Robert De Niro, που μίλησε για τις σεξουαλικές προτιμήσεις του διάσημου ζωγράφου και πατέρα του, Robert Henry De Niro Sr, ένα θέμα που ανέφερε για πρώτη φορά στο ντοκιμαντέρ Remembering the Artist: Robert Henry De Niro Sr.

«Για εμένα ήταν ένας μεγάλος καλλιτέχνης και τίποτε άλλο. Όταν ήμουν μικρός δεν μπορούσα να καταλάβω την πραγματικότητα, ή ίσως και να μην με απασχολούσε το θέμα της ομοφυλοφιλίας. Τώρα όμως σκέφτομαι πως έπρεπε να το συζητήσω μαζί του» δήλωσε μην μπορώντας να συγκρατήσει τα δάκρυά του ο De Niro.
«Είναι γνωστό σε όλους πως δεν είχαμε την σχέση πατέρα-γιου που παίζουν μαζί μπέιζμπολ, αλλά με τον τρόπο του με λάτρευε και μου επεδείκνυε την αγάπη του, όπως κάνω κι εγώ τώρα με τα παιδιά μου».
Για τον ηθοποιό, το ντοκιμαντέρ για τον πατέρα του, ήταν πάνω από όλα μια κίνηση αγάπης, μια πράξη που έπρεπε να κάνει προς εκείνον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: