20.12.13

ΒΙΚΥ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ

Tι θα έκανε η Βίκυ Χατζηβασιλείου, αν ένας από τους γιους της, της έλεγε ότι είναι ερωτευμένος με άλλον άντρα; 
«Δεν κατάλαβες! Εγώ εδώ και χρόνια έχω δηλώσει στα παιδιά μου πως ασχέτως των επιλογών της ερωτικής τους ζωής εγώ θα τους αγαπώ με όλη μου την ψυχή μέχρι να πεθάνω. Είναι ποτέ δυνατόν ο γονιός να πάψει να αγαπά το παιδί του επειδή είναι gay; Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης στη σεξoυαλική του ζωή». 
Όσo για το αν πρέπει οι ομοφυλόφιλοι να υιοθετούν παιδιά, είπε: «Θεωρώ ότι κάθε άνθρωπος, ανεξαρτήτως σεξoυαλικού προσανατολισμού, δικαιούται την ευτυχία και -γιατί όχι- την απόκτηση παιδιού. Σίγουρα, το παιδί που θα μεγαλώσει με δυο ομοφυλόφιλους γονείς θα έχει διαφορετικές εικόνες και διαφορετικές προσλαμβάνουσες απ΄ ότι ένα παιδί με ετεροφυλόφιλους γονείς. Αυτό που εμένα προσωπικά με προβληματίζει είναι το αν η ελληνική κοινωνία είναι αρκετά ώριμη για να αποδεχτεί πλήρως αυτά τα παιδιά στο μέλλον». (athensbars.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: