3.4.13

ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ. ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΗ ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ

Η είδηση από την ομογενειακή εφημερίδα "Νέος Κόσμος" είναι βεβαίως περσινή, αλλά σε άμεση σχέση με την αμέσως προηγούμενή μας ανάρτηση:


Περήφανος για την gay αδελφή του δηλώνει ο Tony Abbott
neoskosmos.com, 4/2012
Οι ψηφοφόροι γνωρίζουν την αντίθεση του Tony Abbott στον γάμο ομοφυλοφίλων, αλλά αυτό που δεν έχει μοιραστεί με το εκλογικό σώμα μέχρι σήμερα είναι το πόσο στήριξε την αδερφή του, Christine Foster, όταν εκείνη αποκάλυψε ότι είναι ομοφυλόφιλη.
Τα αδέρφια είναι πολύ δεμένα καθώς και μοιάζουν πολύ στον χαρακτήρα και στην εμφάνιση, αλλά έχουν διαφορετικές απόψεις όσον αφορά των γάμο μεταξύ των ομοφυλοφίλων.
Ο ηγέτης της αντιπολίτευσης είναι παραδοσιακός και πιστεύει ότι ο γάμος είναι μια υπόθεση μεταξύ ενός άντρα και μίας γυναίκας. Η κ. Foster συζεί με την σύντροφό της, Virginia Edwards.
Οι δύο γυναίκες φωτογραφήθηκαν μαζί, υποστηρίζοντας τον γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων στη συναυλία που έγινε στο Opera House τον περασμένο Ιούλιο.
Η κ. Foster έχει προσπαθήσει επανειλημμένα να αλλάξει γνώμη στον αδερφό της κατόπιν συζητήσεων σε οικογενειακές περιστάσεις αλλά έχει μείνει μακριά από το προσκήνιο.
Γνώριζαν και οι δύο ότι το ενδιαφέρον τον Media ήταν αναμενόμενο και η κ. Foster αποφάσισε να κάνει μερικές δηλώσεις επί του θέματος στο Weekend Australian Magazine.
«Λόγω του έντονου ενδιαφέροντος από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, αποφάσισα να δηλώσω επίσημα πλέον ότι είμαι ομοφυλόφιλη και συζώ με την σύντροφο μου. Ο αδερφός μου κι εγώ είμαστε πολύ δεμένοι και σέβεται και υποστηρίζει εμένα και τις επιλογές μου» είπε η K. Foster.

Δεν υπάρχουν σχόλια: