11.5.12

Ο ΓΑΜΟΣ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΣΤΟ ΠΡΩΪΝΑΔΙΚΟ ΤΟΥ MEGA

Η δημοφιλής ηθοποιός Μπέσυ Μάλφα αποκάλυψε ότι στο παρελθόν είχε σχέση με ομοφυλόφιλο μιλώντας για τα ταμπού της ελληνικής κοινωνίας. «Έχω μεγαλώσει με ομοφυλόφιλους, λόγω της ιδιότητάς μου ως χορεύτρια, έχω υπάρξει και ζευγάρι με ομοφυλόφιλο. Οι κολλητοί μου είναι ομοφυλόφιλοι. Είναι πολύ ανοιχτά πνεύματα...»

******

Με αφορμή μια συνέντευξη που έδωσε η ηθοποιός Μπέσυ Μάλφα και είπε ότι «έχω υπάρξει ζευγάρι με ομοφυλόφιλο» η συζήτηση στο «Πρωινό mou»... “πήρε φωτιά”!
Ο Γιώργος Λιάγκας ρώτησε έναν έναν τους παρουσιαστές εάν θα είχαν πρόβλημα ο/η σύντροφος τους να είχε σχέση με ομοφυλόφιλο.
«Εσύ Σάσα μου θα είχες πρόβλημα»; Η Σάσα Σταμάτη με ειλικρίνεια απάντησε «Δεν ξέρω. Δεν μπορώ να σου πω». Η Μαίρη Συνατσάκη δήλωσε πως «δεν έχω πρόβλημα. Δεν θα με πείραζε. Αρκεί να μην με απατούσε. Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι να έχεις παράλληλα μια σχέση». Ενώ τόνισε πως, εάν έπρεπε να επιλέξει, θα προτιμούσε να την απατήσει με άντρα!!Τελευταίο ρώτησε τον Δημήτρη Ουγγαρέζο.
«Εάν είχες μια κοπέλα θα σε πείραζε εκτός από σένα να έχει σχέση και με μια γυναίκα»; Εκείνος με χαμόγελο απάντησε πως «δεν έχω κανένα πρόβλημα. Απλά θέλω να βλέπω».
Μετά από την μεταξύ τους συζήτηση, ο Λιάγκας είπε πως «για πρώτη φορά η Αμερική πήρε θέση στο θέμα των γάμων μεταξύ ομοφυλόφιλων. Οι χώρες στις οποίες επιτρέπεται ο γάμος είναι πολύ λίγες. Μην ξεχνάτε πως εδώ υπή
ρξε αυτό το θέμα με τον γάμο των ομοφυλόφιλων στην Τήλο».
«Χθες το βράδυ λοιπόν, ο Πρόεδρος των Η.Π.Α, Μπαράκ Ομπάμα έδωσε συνέντευξη στο κανάλι ABC και δήλωσε υπέρ των γάμων των ομοφυλοφίλων», τόνισε ο παρουσιαστής.
Ενώ συνέχισε, τονίζοντας «λένε πως ένα μεγάλο θέμα των επόμενων
εκλογών θα είναι το εάν πρέπει να επιτραπούν οι γάμοι μεταξύ τους ή όχι. Πρέπει να ανοίξει η κουβέντα αυτή και στην Ελλάδα, για την πρόοδο της κοινωνάς μας. Τώρα με το κακό οικονομικό χάλι που έχουμε είναι το τελευταίο πράγμα που μας νοιάζει».
Τέλος, ο Γιώργος Λιάγκας εξέφρασε την άποψη του υποστηρίζοντας πως «είμαι εναντίον του γάμου και της υιοθεσίας μεταξύ ομοφυλοφίλων , αλλά είμαι υπέρ του να υπάρχει σύμφωνο συμβίωσης που να αφορά στα άτομα του ιδίου φύλου».
(star.gr, 10/5/2012)

Δεν υπάρχουν σχόλια: