23.12.11

ΑΝΗΘΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ 3

Andreas Karayan (Cyprus)


Ο Bernd
Είχαμε κατέβει για διακοπές στην Κύπρο, το καλοκαίρι του 1971. Ο Άρης μάς σύστησε τον Bernd, ένα φίλο του από το Βερολίνο. Εμείς μέναμε σε μια κατασκήνωση στον Πρωταρά. Τριγύρω χωράφια, και η Αγία Νά-πα ένα γραφικό χωριουδάκι. Ο Bernd είχε ένα συμπαθητικό baby face που το τόνιζε η φαλακρίτσα του. «Τυχαία» ακουμπούσαν τα χέρια μας και ένιωθα μια γλυκιά ζεστασιά. Έμενε σε ένα αναπαλαιωμένο νεοκλασικό κτήριο που είχε μετατραπεί σε ξενοδοχείο. Κάποιο βράδυ βρέθηκα μαζί του. Ανεβήκαμε την υπέροχη σκάλα του παλιού αρχοντικού που οδηγούσε στα επάνω δωμάτια. Άρχισε να με φιλάει και να με χαϊδεύει βγάζοντας τα ρούχα μου. Με ρώτησε τι μου αρέσει στο σεξ, αλλά είπα ότι δεν ξέρω. «Τι μπορεί να κάνουν δύο άντρες γυμνοί σ' ένα κρεβάτι;» αναρωτήθηκα. Μου πήρε απαλά το κεφάλι στα χέρια του και με οδήγησε να φιλήσω το κορμί του. Ανάσαινα μια ευχάριστη μυρωδιά από δέρμα, ελαφρό ιδρώτα και την χαρακτηριστική μυρωδιά ενός εφηβαίου πλυμένο με αρωματικό σαπούνι. Έκλεισα τα μάτια. Τα χείλη του άνοιγαν τις θύρες των αισθήσεών μου σε διαφορετικούς κόσμους απ' ό,τι ήξερα έως τότε. Ο έρωτας με την Ελεονόρα ήταν βαθύς και πλούσιος, αλλά η Ελεονόρα έβαζε όρια. Ο Bernd έπλαθε το κορμί μου, ξυπνούσε σ' εμένα ένα ένστικτο που λαγοκοιμόταν.


***


Περπάτησα δίπλα στη θάλασσα προσπαθώντας να συνειδητοποιήσω τι συνέβη, να βάλω σε τάξη τις σκέψεις μου. Επιτέλους αντιμετώπισα κατά πρόσωπο τον «αόρατο εχθρό» του padre Εugenio, «πάλεψα» μαζί του και βγήκα νικητής. Η προφητεία του Erik : «Δεν θα γίνεις ποτέ ολοκληρωμένος άνθρωπος χωρίς ν' αποδεχτείς αυτό το κομμάτι του εαυτού σου» επαληθεύτηκε. Το κορμί μου απελευθερώθηκε. Αισθανόταν τη χαρά της ανακάλυψης ενός καινούργιου κόσμου. Θυμήθηκα τις παραινέσεις κάποιου Πέρση σοφού προς το γιο του: «Το καλοκαίρι με αγόρια και το χειμώνα με κορίτσια να συνευρίσκεσαι. Το χειμώνα να κοιμάσαι με γυναίκες γιατί το σώμα τους παράγει περισσότερη θερμότητα, και το καλοκαίρι με αγόρια γιατί το σώμα τους είναι πιο δροσερό!»

Ανδρέας Κάραγιαν: Ανήθικες ιστορίες (Γαβριηλίδης, 2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια: