14.10.11

ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΑΣΤΗ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΠΟΛΗ...

Η τελευταία «ερωτική» πράξη σε αυτή την ανέραστη επαρχιώτικη πόλη που ζω ήταν να χώσω το χέρι μου μέχρι τον αγκώνα στον πρωκτό κάποιου! Και μου άρεσε γαμώτο, ο κάποιος όχι η πράξη! Γιατί το έκανα;; Ουσίες. Αν θα το ξανακάνω;; ΟΧΙ! (ίσως να το έχω ξαναπεί αυτό!). Αλλά αυτή τη φορά είναι οριστικό και αμετάκλητο όχι! ΟΧΙ! Θα μου πείτε οκ ξεπέρασε το! Προσπαθώ! Τι άλλο υπάρχει;; Ένα τσούρμο ξελιγομένων ανθρώπων που θέλει αχαλίνωτο σεξ (ή κάτι που αυτοί ονομάζουν σεξ αλλά σίγουρα δεν είναι το σεξ που κάνουμε εμείς οι υπόλοιποι!). Τι εννόω;; Απελπισμένες γραφικές καρικατούρες που αναζητούν να γαμηθούν με όποιο τρόπο, από ψωλαράδες, ή έστω να τους πάρουν πίπα, ή έστω να του παίξουν μαλακία ή έστω να γδυθούν στη κάμερα ή έστω να κάνουν τηλεφωνικό σεξ! Αυτό λέγεται και ότι αρπάξει ο κώλος μας! Και στον αντίποδα, βαρβατοψωλαράδες ετερόφυλοφιλοι (ο θεός να τους κάνει) που γουστάρουν σαν τρελοί να σε σκίσουν αλλά με το φόβο να τους πει κάποιος και «γκέι» σου ζητάνε να τους πληρώσεις (μπορεί και από γυφτιά δεν το έχω ξεκαθαρίσει ακόμα!). Κι γω το μόνο που θα θελα είναι έναν άνθρωπο να πιούμε έναν καφέ και να πω δυο μαλακίες. Όχι σοβαρά πράγματα, όχι ραντεβού. Να κάνεις βόλτες και να πεις μαλακίες! Δε λέω και το γαμήσι καλό είναι και δεν έχω πρόβλημα να μου κάτσει, αλλά θεά των γκέι αν υπάρχεις, στείλε και κανέναν τύπο να περνάω το χρόνο μου παρείστικα! [...]

Δεν υπάρχουν σχόλια: