22.6.11

ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΑΝΤΡΑΚΙ


Είμαι γκέι, και όπως όλοι οι γκέι είμαι άνθρωπος που δουλεύει πολύ σκληρά και από πολύ νωρίς στη ζωή του με αποτέλεσμα να μη μου μένει χρόνος να ασχοληθώ με τα προσωπικά μου. Πάντα έκανα ευκαιριακό σεξ. Πηδήματα της μιας βραδιάς, ενώ τον τελευταίο καιρό, για να μην έχω πολλά πολλά, είχα καταφύγει στους ζιγκολό. Ωραία παιδιά, που παρέχουν τις υπηρεσίες τους έναντι αμοιβής και μόλις τελειώσει η πράξη φεύγουν, χωρίς να έχεις το βάσανο της σχέσης ή τις συνέπειες του δεσμού.
Έτσι νόμιζα, έτσι με βόλευε, έτσι συνήθισα, και τώρα στα πενήντα φεύγα μου σέρνομαι ψάχνοντας να βρω να κάνω σχέση. Όλα αυτά που σας είπα είναι άσχετα με την ιστορία που θα ακολουθήσει, αλλά ήθελα κάπου να τα πω, συν το ότι έπρεπε να κάνω και μια εισαγωγή.
Ένα πρωί, που λέτε, βρήκα στο κινητό μου ένα μήνυμα που είχε σταλεί κατά λάθος κι έτσι ξεκίνησε μια γραπτή συνομιλία που με καύλωσε αφάνταστα. [...]

Νίκος Μουρατίδης: Εγώ ήμουν αντράκι (Τετράγωνο, 2010)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο τίτλος του βιβλίου θα έπρεπε να ήταν Ανυπόφορα μέτριες ιστορίες για αγάμητους