27.3.11

DRUNK ENOUGH TO SAY I LOVE YOU?

Κάρυλ Τσέρτσιλ
DRUNK ENOUGH TO SAY I LOVE YOU?

ΓΚΑΪ: πως λέω σ’ αγαπώ γιατί έχω πιεί;
ΣΑΜ: ποιος ξέρει
ΓΚΑΪ: και πως έπαψα να αγαπώ τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου αλλά
ΣΑΜ: και λίγη αγάπη δεν βλάπτει αλλά
ΓΚΑΪ: από την πρώτη στιγμή που σε είδα
ΣΑΜ: ήταν στο μπαρ και ο άλλος με το
ΓΚΑΪ: δεν θα σε ξαναδώ ποτέ πια τι με νοιάζει είπα μια νύχτα είπα και εγώ θα είμαι ερωτευμένος μαζί του μέχρι να πεθάνω και τι έγινε, οκ., εγώ θα συνεχίσω να ζω με
ΣΑΜ: ξέρεις κάτι;
ΓΚΑΪ: και έρχομαι εδώ και από το πουθενά κι εσύ εδώ και οι δυο ξανά και
ΣΑΜ: γιατί εγώ φεύγω αύριο οπότε
[…]


Ένας οικογενειάρχης-σύμβολο της Ελλάδας ξελογιάζεται από έναν άλλον άντρα-σύμβολο της Αμερικής και βιώνει σε 50 λεπτά μια ολέθρια σχέση. Το «Drunk enough to say I love you?» («Είμαι αρκετά μεθυσμένος ώστε να σου πω σ’ αγαπώ;») της φοβερής γιαγιάς του βρετανικού θεάτρου, της Κάριλ Τσέρτσιλ, είναι μια παράδοξη παραβολή για τη love & hate σχέση της Αμερικής με τις χώρες στις οποίες ανεβαίνει κάθε φορά το έργο. Σαν ένα παραληρηματικό πολιτικό μανιφέστο για τα εγκλήματα της Αμερικής κατά της ανθρωπότητας: από τη γενοκτονία των ινδιάνων και το Βιετνάμ μέχρι την εμπλοκή στους ανά τον κόσμο εμφύλιους πολέμους και την οικολογική καταστροφή.

Από Μηχανής θέατρο. Ακαδήμου 13. Μεταξουργείο
(athinorama.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: