21.4.10

ΟΙ ΣΙΩΠΗΛΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ

Τζον Αμίτσι*: "Το γνώριζαν οι γονείς μου ενώ στα αποδυτήρια ήμουν σιωπηλός. Από τη στιγμή που θεωρούταν ανεκτό κάποιος να πηγαίνει στο κρεβάτι με άλλη γυναίκα πλην της συζύγου του και όχι να να διηγείται κάποιος ότι πήγε σινεμά με έναν φίλο του, προτιμούσα να είμαι σιωπηλός γκέι.
Ήμουν αποδεκτός από τη στιγμή που δεν έκανα την παραμικρή αναφορά για τις σεξουαλικές προτιμήσεις μου." (sport24.gr)

*Ο Τζον Αμίτσι ήταν ο πρώτος παίκτης στο NBA που παραδέχτηκε δημόσια (το 2007) ότι είναι ομοφυλόφιλος
.

Botineras (τηλενουβέλα από την Αργεντινή, 2009-10)
.
Τζον Αμίτσι: “Είναι εντελώς αφελές και παράλογο να πιστεύουμε ότι μόλις ένας διάσημος αθλητής βγει και πει ότι είναι γκέι αυτόματα θα γίνει ο σωτήρας μας γιατί οι οπαδοί τον εκτιμούν και τον σέβονται. Έχουμε την ψευδαίσθηση ότι ένας ετεροφυλόφιλος θα γίνει αυτόματα λιγότερο ομοφοβικός μόλις ανακαλύψει ότι κάποιος που σέβεται είναι γκέι. Λυπάμαι αλλά δεν έχουμε κανένα στοιχείο που να αποδεικνύει κάτι τέτοιο. Όσοι αγαπούν το τένις εκτιμούν τη Ναβρατίλοβα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα ψηφίσουν για να αποκτήσουν οι γκέι ίσα δικαιώματα. Μπορεί κάποιος που γνωρίζει προσωπικά γκέι και λεσβίες να έχει λιγότερες πιθανότητες να γίνει βίαιος απέναντί τους ή να τους προσβάλλει. Μπορεί να θέλει το καλύτερο για τους γκέι φίλους του. Αυτό δεν σημαίνει ότι θέλει το καλύτερο και για όλους τους ομοφυλόφιλους.” (Gay Super Hero)

Δεν υπάρχουν σχόλια: