19.11.09

ΤΑ ΠΟΡΤΡΕΤΑ ΤΗΣ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑΣ

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΥ ΟΡΟΦΟΥ

Με ήχο μυρωδάτο, φουστάνι πράσινο βελούδο να συναγωνίζεται
το κουρεμένο γκαζόν, κεφάλι σεβαστικά να γέρνει
κατεβαίνοντας τις σκάλες, τυχαίνει έξω από την πόρτα μου
καθώς την ανοίγω, δήθεν για να πάω τα σκουπίδια κάτω.

Μένει στον τέταρτο όροφο. Πολύ ψηλά για το άγγιγμα
της μασέζ. Και είναι παντρεμένη. Ο άντρας της, κυριευμένος
από τη μοτοσικλέτα του, και υπό την επιρροή του Ralph Lauren.
Κι έχει και μια κορούλα, ονόματι Αλεξάνδρα.

Στο κρεβάτι μου, τα μαξιλάρια το ένα πάνω στ΄ άλλο,
και όχι πλάι-πλάι όπως παλιά.

ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

Η ματιά είναι ανεξίτηλη μα
Χρειάζεται τη μνήμη να την επαυξάνει,
Να την κρατάει στη μόδα.

Η ματιά γίνεται
Αναπόσπαστο μέρος της νοσταλγίας
Διότι δεν μπορεί να πει «Συγγνώμη»
Και ν΄ αποσυρθεί.

Ζεμένος σε μια τέτοια ματιά
Αργοπίνω ένα ποτήρι κόκκινο κρασί αναπολώντας
Τι ήταν, τι είναι, και τι θα΄ναι πάντα.

Γιάννης Γκούμας : Τα πορτρέτα της ωριμότητας (Heteron, 2007)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε να σαι καλά που ανέβασες τον Γκούμα, είναι αξιόλογος, πολυγραφότατος και διατηρεί ακόμα το χιούμορ του στα ύψη. Σου στέλνω ενα λινκ με το ίδιο βίντεο σε νέα εκδοχή που έχv ανεβάσει στο vimeo.Δεν έχει βέβαια καμία σχέση η ποιότητα των βίντεο που έχω ανεβασει εκει με αυτα του youtube (στη νεα εκδοση υπαρχει επιπλεον υλικό και...παρασκηνιο)Εχω ανεβασει εκει αρκετα καινουργια βιντεο αλλά και παλια από το youtube σε νεα μορφη αφου εχω ανοιξει plus account,με μια ετησια καταβολη ενος ποσού πολυ μικρου σε σχεση με αυτα που προσφέρει(5 giga τη βδομαδα, 1 giga ανα φακελο, δυνατοτητα αντικαταστασης οσες φορες θελεις με νεο διορθωμενο σταφ χωρις ν' αλλάξουν τα στοιχεια που το συνοδευουν κλπ για να μην πολυλογώ). Ετσι είμαι μεταξυ vimeo και facebook τον τελευταιο χρονο και διαφωνω καθετα με οσους θεωρουν το facebook...εργο του διαόλου!(εχω ακουσει κι αυτο κι ότι θα γινει αργοτερα με πληρωμή-αν το κανουν θα φυγουν ολοι και θα μεινουν με τον ποτσο στο χερι,αυτο ειναι βεβαιο:-)]Ασε που βρισκεις εκει παλιους φίλους, ξεχασμένους γκομενους απ' το γυμνασιο, αλλα και προσωπικοτητες της τεχνης και της πολιτικης: ολα σε ενα δηλαδη !).Αυτα, χαιρετω και υποκλινομαι στις φωτο που εχεις απο κάτω και επισυναπτω το λινκ
http://vimeo.com/6008397