27.8.09

ΕΥΔΟΚΙΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ: ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΑΦΗΝΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ "ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ"

Image Hosted by ImageShack.us
.
ΕΥΔΟΚΙΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ «Δεν ξέρω αν θα άφηνα το παιδί μου να δει την “Πολυκατοικία” »
Χαίρεται που κάνει τηλεόραση, επισημαίνει ωστόσο ότι χρόνο με τον χρόνο γίνονται εκπτώσεις. Η μαθήτρια Μαρίζα έκανε χώρο για την γκέι Μπέττυ, ρόλο που αγαπάει πιο πολύ η νεαρή ηθοποιός και εξηγεί γιατί δεν θα τον έπαιζε αν η σειρά ήταν δραματική
συνέντευξη στην ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΓΡΑΜΜΕΛΗ (Το Βήμα, 15/8/2009)
(…)
«Στην “Πολυκατοικία” ερμηνεύω τον πιο αγαπημένο μου ρόλο. Από όλους τους ρόλους που έχω κάνει ως σήμερα, ακόμη περισσότερο και από αυτόν της Μαρίζας που με καθιέρωσε, η Μπέττυ είναι αυτή που αγάπησα πιο πολύ. Και αυτό διότι έκανα κάτι τελείως κόντρα και ήταν πολύ ενδιαφέρων ρόλος».
- Και ιδιαίτερα προχωρημένος ρόλος...
«Ναι, συμφωνώ. Και ειδικά για τον χαρακτήρα τον δικό μου ήταν ένα βήμα παρακάτω».
- Δηλαδή,είσαι συντηρητική σε σύγκριση με τον συγκεκριμένο ρόλο;
«Είμαι και συντηρητική και πιο κλειστή ως άνθρωπος. Οταν μου πρότειναν να κάνω αυτόν τον ρόλο, στην αρχή ταράχθηκα. Μου άρεσε όμως και ήταν ένα προχώρημα για μένα».
- Θεωρείς ότι ήταν προκλητικός;
«Ο ρόλος δεν ήταν αυτός που βγήκε στην οθόνη. Ηταν τελείως διαφορετικός. Κόπηκαν σκηνές. Στην αρχή ήταν πολύ προκλητικός. Τελικά αυτό που βγήκε στην οθόνη δεν ήταν καθόλου. Αν μου ζητούσαν να κάνω την Μπέττυ σε μια δραματική σειρά, σίγουρα δεν θα την έκανα γιατί εκεί τα πράγματα περνούν τελείως διαφορετικά. Σε μια δραματική σειρά ο ρόλος των γκέι μπορεί να γράψει. Σε μια κωμική σειρά περνούν όλα πιο ανάλαφρα».
- Γιατί θα πρέπει αυτοί οι ρόλοι να περνούν ανάλαφρα;
«Δεν είναι ο κόσμος έτοιμος και η “Πολυκατοικία” απευθύνεται σε ένα κοινό στο οποίο υπάρχουν και παιδιά. Οπότε όλα πρέπει να μην είναι πολύ “τσιμπημένα”. Για ένα παιδί 10 ή 15 ετών που βλέπει τη σειρά είναι και λίγο περίεργο».
- Εσύ,αν είχες παιδί,θα το άφηνες να δει την «Πολυκατοικία»;
«Δεν ξέρω πραγματικά αν θα το άφηνα».
- Λόγω του ότι υπάρχουν ρόλοι ομοφυλοφίλων και κάποια άλλα τολμηρά στοιχεία;
«Ναι, θα προβληματιζόμουν. Για να σου δώσω να καταλάβεις, ήμουν στον δρόμο και δύο παιδάκια συζητούσαν για μένα και έλεγαν: “Ρε συ, αυτή είναι η Μπέττυ, η γκέι από την Πολυκατοικία”. Το άλλο παιδάκι ρώτησε: “Τι είναι γκέι;” και το άλλο απάντησε: “Ελα ρε, γκέι είναι αυτοί που είναι από άλλο νησί”. Τα παιδάκια αναρωτιούνται και το ψάχνουν. Η κόρη μιας φίλης μου ρώτησε τη μαμά της: “Μαμά, τώρα που η Ευδοκία το κάνει αυτό, μπορώ να το κάνω κι εγώ όταν μεγαλώσω;”. Επειδή η τηλεόραση κάνει λάθη και δημιουργεί λανθασμένα και λίγο προχωρημένα πρότυπα, καλύτερα αυτό να το αναλάβει η οικογένεια. Φυσικά και δεν είναι αμαρτία να είναι κάποιος ομοφυλόφιλος, αλλά καλύτερα να τα μάθει ένα παιδί από την οικογένειά του και όχι από την τηλεόραση». (...)

10 σχόλια:

ruth_less είπε...

Θα μπορούσε να είναι αστείο, αλλά το βρήκα τραγικό όταν το διάβασα κι εγώ πριν λίγες μέρες. Δηλαδή το παιδί της δεν θα το κυκλοφορεί στην Αθήνα η κυρία; Ή θα το περιφέρει με κλειστά τα μάτια μήπως δει κάτι και την ρωτήσει μετά και δεν ξέρει τι να του απαντήσει;;;

Κι αυτό το "σε μια δραματική σειρά ο ρόλος των γκέι μπορει να γράψει, (ενώ) σε μια κωμική σειρά περνούν όλα πιο ανάλαφρα" πως να το εκλάβουμε;;

τς τς τς... καλά κάνω και Δεν παρακαλουθώ την εν λόγω σειρά - και όχι γιατί αποφεύγω τα "ανάλαφρα" θέματα :)

nikos είπε...

Ναι, τη διαβάσαμε τη συνέντευξη της κυρίας Ρουμελιώτη. Συγχαρητήρια για την υποκρισία, προφανώς υπηρετεί πολύ καλά την τέχνη της. Ναι μεν κάνει τη γκέι στο σήριαλ, αλλά δεν θα άφηνε το παιδί της να το δει γιατί δεν θα καταλάβαινε. Πόσο άσχετος μπορεί να είναι κανείς για το τι ξέρουν τα σημερινά 15χρονα. Κι αν το βρίσκεις επικίνδυνο, κυρία μου, γιατί το κάνεις; Άντε μη πω και καμιά πιο βαριά κουβέντα.

SK είπε...

Εμένα πιο πολύ μου ακούγεται η παρατήρησή της σαν μια ατυχής προσπάθεια να τά'χει καλά και με τους "cool" τηλεθεατές, αλλά και με τους "νοικοκυραίους"...

Ανώνυμος είπε...

Στο σήριαλ που όλοι κοιμήθηκαν με όλους, όλοι οι δεσμοί και οι οικογένειες διαλύθηκαν, όλοι λένε ψέμματα, όλοι έχουν εξαπατήσει όλους για χρήματα και κλοπές και πορνεία και ναρκωτικά και και και και... προκαλεί η λεσβία μάνα!

Είσαι πολύ κακή ηθοποιός και στις συνεντεύξεις σου Μπετούλα. Κάνε μας τη χάρη και μετακόμισε πριν τη νέα σεζόν.

Tales from the other side of town είπε...

Βεβαίως, ούτε που θα περνούσε από το μυαλό της, ότι το παιδί της θα μπορούσε να ανήκει στο 10% (ή όσο είναι) των γκέι. Αν λοιπόν δεν θα το άφηνε να δεί την ανάλαφρη Πολυκατοικία, εκεί ας προσπαθήσουμε να φανταστούμε τί θα έκανε.

fotia kai tsekouri είπε...

"Επειδή η τηλεόραση κάνει λάθη και δημιουργεί λανθασμένα και λίγο προχωρημένα πρότυπα, καλύτερα αυτό να το αναλάβει η οικογένεια"---και αρα ειναι "λανθασμενο" να ειναι κανεις γκει; Ειναι πραγματικα τραγικο νεα ατομα που προερχονται απο υποτιθεμενα προοδευτικα επαγγελματα και που θα πρεπε εκ των πραγματων να ειναι ανοιχτομυαλοι και μπροστα να λενε τετοιες αηδιες. Γι'αυτο και δεν προκειται ποτε η κοπελα να γινει μεγαλη ηθοποιος...

Ephemeron είπε...

Τωρα τι απο τα δυό να κανω;;;
Να κανω εμετο ή να σκασω στα γέλια;;;
Δηλαδη το παιδι της αδερφης μου, που μεγαλωσε διπλα μου, με τους γκεϊ φιλους μου, με τους γκεϊ φιλους της αδερφης μου, απο πολυ μικρο, τι επαθε;;;
Θα σας πω τι επαθε... πηρε υποτροφία $ 170,000 σε ενα απο τα καλυτερα πανεπιστημια στην Καλιφόρνιας... να τι επαθε!!!
Αυτο το "Δεν είναι ο κόσμος έτοιμος" μου σπάει τα νευρα. Πως γινανε ολοι ειδικοι και ξοδεψαν χρόνια σε μελέτες για να ξερουν οτι "Δεν είναι ο κόσμος έτοιμος", ακομα δεν το εχω καταλαβει...

Ανώνυμος είπε...

Πείτε μου σας παρακαλώ είναι σωστό να προβάλεται η συγκεκριμένη σειρά στις 21:00 όταν παιδιά 8 και 10 ετών παρακολουθούν τηλεόραση. γιατί η μαμά και ο μπαμπάς είναι τόσο κουρασμένοι απο τη δουλειά που για να μην έχουν τα παιδιά μέσα στα πόδια τους τούς ανοίγουν την τηλεόραση και βλέπουν τα παιδάκια οτι να'ναι. Βέβαια κανείς δεν είπε οτι οι έφηβοι του σήμερα δεν γνωρίζουν τα θέματα περί gay & λεσβιών. Αλλά από πού έμαθαν αυτά τα παιδιά τι σήμαινουν τα παραπάνω ΄"απλά" για εμάς τους μεγαλύτερους πραγματάκια; Θα συμφωνήσω με την κυρία οτι οι πρώτοι που πρέπει να ενημερώσουν τα παιδιά είναι οι γονείς και κανένας άλλος. Γιατί πρέπει να ενημερωθούν ΣΩΣΤΑ.

Όσο για το ρόλο ενός gay σε μια δραματική σειρά εξηγεί ότι ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΤΟΙΜΟΙ γιατί πώς να δεχτεί ένας Ελληνάρας που νιώθει "κάργα" άντρας έναν gay;;

Και μην τρελαθούμε. Και βέβαια οι τηλεόραση προβάλλει λάθος πρότυπα. Τόσα και τόσα βλέπουν κάθε μέρα τα μάτια μας. (Δεν εννοεί κανένας που σέβεται την ύπαρξη του ανθρώπου λάθος πρότυπο τον ρόλο ενός gay, και το ίδιο νομίζω οτι ισχύει στην περίπτωση της κυρίας)

Συγγνώμη που διαφωνώ με τους παραπάνω αλλά νομίζω οτι η κυρία καλύπτει τους περισσότερους καθώς έχει τύχει να συζητήσω αρκετές φορές ανάλογα θέματα.
Και κρίμα στο Βήμα που για να πουλήσει γράφει λόγια που δεν είπαν. (Προσέξτε την επικεφαλίδα του άρθρου με την απάντηση της συγκεκριμένης κυρίας)

Unknown είπε...

Αχ, αυτή η υποκρισία. Όπως λένε και οι Αμερικάνοι "Do as I say, not as I do"...
Κρίμα, αλλά όταν ο κόσμος είναι ανεγκέφαλος, δυστυχώς μεγαλώνει και ανεγκέφαλα παιδιά.
Ενα έχω να πω: "The masses are asses"! Ο νοών νοήτω.

Ανώνυμος είπε...

Μην τρελαθούμε - έρχονται οι γονείς σε αμηχανία και δεν ξέρουνε τι να απαντήσουν στα παιδιά τους! Τι υποκρισία θεέ μου! Από που να αρχίσω, από τα πορνοπεριοδικά στα περίπτερα, τους ναρκωμανείς, τα εγκλήματα που παίζουνε από το πρωί έως το βράδυ; Σε αυτά τι ακριβώς τους λένε;