11.5.09

ΒΕΡΟΛΙΝΟ 1966 - ΑΘΗΝΑ 2009

Image Hosted by ImageShack.us
.
Εφημ. ΕΜΠΡΟΣ, 18/6/1966
.
. Image Hosted by ImageShack.us
.
Δημοσιογράφος: - Έχετε πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους;
Άννα Φόνσου...:.- Εγώ τι πρόβλημα να έχω; Ο κλάδος μου έχει.
Δημοσιογράφος: - Δηλαδή;
Άννα Φόνσου..:.- Ξέρετε εσείς κανέναν στρέιτ ηθοποιό, αγόρι ή κορίτσι, να σταυρώνει ρόλο; Όλους τους παίρνουν οι ομοφυλόφιλοι.
(Δηλώσεις της Άννας Φόνσου στην εκπομπή Κους Κους το μεσημέρι στις 15/4/2009, απόδοση από μνήμης, αλλά ακριβής ως προς το νόημα)
.
Image Hosted by ImageShack.us
.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ (Πρόεδρος του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού):
[...]Ποια πρότυπα δίνει η τηλεόραση; Εγώ δεν είμαι εχθρός των ομοφυλοφίλων και ούτε μπορεί να είναι εχθρός της κοινωνίας ο ομοφυλόφιλος. Για όνομα του Θεού! Όμως, είναι άλλο αυτό και άλλο η τηλεόραση να διδάσκει ότι αν δεν είσαι ομοφυλόφιλος δεν πηγαίνεις μπροστά στη ζωή! Ή δεν είναι έτσι; Διαφωνείτε ότι βγαίνει αυτό; Αυτά είναι τα μηνύματα που δίνουμε. [...]
(Από τα πρακτικά της Ελληνικής Βουλής, Παρασκευή 8.5.09, Συζήτηση στην Ολομέλεια, για Θέματα Νεολαίας. Αναδημοσίευση από το ιστολόγιο Tales from the other side of town)

3 σχόλια:

breezer είπε...

νισάφι πια με αυτούς τους ομοφυλόφιλους... Όποια πέτρα και αν σηκώσεις από κάτω βρίσκονται. Παίρνουν τους ρόλους, είναι στις καλύτερες εκπομπές στην τηλεόραση, στο super market, στις κουζίνες, στις τουαλέτες ακόμα και στα πάρκα! Φτάνει πια.

stassa είπε...

Φτάνει όντως! Κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους! Εγώ λέω να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας, να καθαρίσουμε τις γειτονιές μας από τη βρωμιά, να σώσουμε τα παιδιά μας!

tsok είπε...

να ψεκάσουμε εν ανάγκη ρε παιδιά!