4.12.08

Η ΟΛΓΑ ΤΗΣ ΤΗΛΟΥ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Στις 3 Ιουνίου 2008 γίνονται οι δύο πρώτοι πολιτικοί γάμοι ομοφύλων, από τον δήμαρχο του νησιού Τάσο Αλιφέρη και την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου θα γίνει στο Πρωτοδικείο της Ρόδου, η εξ αναβολής δίκη των δύο ομόφυλων ζευγαριών και του δημάρχου που τον τέλεσε.
Άκουσε κανείς τίποτα;
.
Ιδού η Τήλος
Εspresso, 29.11.2008
Πρόσωπο... αόρατο, αν και ήταν η πρωταγωνίστρια του πιο «καυτού» γάμου που έγινε ποτέ στην Ελλάδα! Η μυστηριώδης σύζυγος της Ευαγγελίας Βλάμη, πριν αλλά και μετά την ιστορική γαμήλια τελετή που ήταν γεμάτη σασπένς και λίγο κόντεψε να... κονιορτοποιήσει το «μυστήριο», αλλά και τον «σύμμαχό» τους δήμαρχο της Τήλου Τάσο Αλιφέρη, δείχνει μια αντιφατική συμπεριφορά σε σχέση με την «προχωρημένη» κίνησή της. Κρύβεται από τις κάμερες και τους φωτογράφους, είναι φειδωλή σε δηλώσεις κι εντελώς αρνητική σε συνεντεύξεις.
Τελικά, υπέκυψε στην «Espresso» και μίλησε για τη γυναίκα της ζωής της, για τη μακροχρόνια σχέση τους που κράτησε σε πείσμα των αντιλήψεων και κατέληξε σε happy end στην Τήλο, αλλά και για τα σύννεφα που κυκλώνουν σήμερα το θορυβώδη γάμο τους. Για το πότε και πώς βρήκε την τόλμη να κάνει την οδυνηρή αποκάλυψη στους γονείς της που μέχρι τότε δεν γνώριζαν τίποτα για τις ερωτικές προτιμήσεις της και όταν τους «έσκασε» το μυστικό για το γάμο της με την Ευαγγελία, νόμιζαν ότι τους κάνει black χιούμορ. Για την «αχίλλειο πτέρνα» της, ένα πολύ ευαίσθητο θέμα για εκείνη, που έχει σχέση με τη μητρότητα και την πρόθεσή της να βοηθήσει σοβαρά τα παιδιά ομοφυλόφιλων ζευγαριών που αντιμετωπίζουν προβλήματα από ρατσιστικές συμπεριφορές. (…)
Οι γονείς της Ολγας παρακολουθούσαν το ίδιο σοκαρισμένοι τις ατέλειωτες τηλεοπτικές συζητήσεις γύρω από το θέμα. Σχολίαζαν μεταξύ τους τις νομικές απόψεις, τα θετικά και τα αρνητικά ενός τέτοιου γάμου. Πού να φανταστούν όμως ότι η μία από τις δύο νύφες της Τήλου ήταν η κόρη τους! Το θέμα ήταν μακριά από αυτούς, ήταν θεωρητικό, δεν τους άγγιζε...
- Πώς το έμαθαν;
Μετά το γάμο αποφασίσαμε ότι έπρεπε μαζί να τους το πούμε...
- Το πήραν βαριά;
Βρέθηκαν προ εκπλήξεως και τετελεσμένου γεγονότος. Ηταν μια δύσκολη κατάσταση! Οσο να πεις, γι’ αυτούς ήταν ένα σοκ! Η εμπειρία τους με τους ομοφυλόφιλους ήταν μηδενική.
- Τώρα πώς είναι τα πράγματα μεταξύ σας;
Οι γονείς μου βρίσκονται στην κατάσταση της εκπαίδευσης. Εντάξει, δεν είπαμε ότι χαίρονται... Κανείς γονιός δεν το θέλει αυτό για το παιδί του, όμως υπάρχει μια διάθεση να το δεχτούν και μέχρι στιγμής έχουν μια πολιτισμένη επαφή με την Ευαγγελία, που όσο περνάει ο καιρός γίνεται και πιο ζεστή, ενώ με μένα διατηρούν μια σχέση γεμάτη αγάπη.
- Δηλαδή, μετά την καταιγίδα που πέρασαν σου είπαν ότι σε αγαπάνε;
Ναι, γιατί είμαι το ίδιο άτομο που μεγάλωσαν, είμαι η ίδια που ήμουν και πριν, γιατί είμαι μια χαρά και ζω καλά. Προσπάθησα να τους δώσω να καταλάβουν ότι δεν έχει σημασία το ποιον αγαπάς, αν αγαπάς ειλικρινά. Η μόνη τους ανησυχία τώρα είναι για το πώς θα μας φερθεί η κοινωνία.(…)
- Ο κόσμος πώς σας αντιμετωπίζει;
Ο κόσμος μάς δίνει συγχαρητήρια. Τα περισσότερα «μπράβο» τα παίρνουμε από τους ετεροφυλόφιλους και όχι από τις λεσβίες και τους γκέι. Μόνο στην πολιτεία θέλουμε να απευθυνθούμε και να της πούμε: «Οχι άλλο κυνήγι!»
.
Ολόκληρη η συνέντευξη στο σχόλιο 1

8 σχόλια:

erva_cidreira είπε...

Ιδού η Τήλος
Espresso, 29.11.2008

Πρόσωπο... αόρατο, αν και ήταν η πρωταγωνίστρια του πιο
«καυτού» γάμου που έγινε ποτέ στην Ελλάδα! Η μυστηριώδης σύζυγος της Ευαγγελίας
Βλάμη, πριν αλλά και μετά την ιστορική γαμήλια τελετή που ήταν γεμάτη σασπένς
και λίγο κόντεψε να... κονιορτοποιήσει το «μυστήριο», αλλά και τον «σύμμαχό»
τους δήμαρχο της Τήλου Τάσο Αλιφέρη, δείχνει μια αντιφατική συμπεριφορά σε σχέση
με την «προχωρημένη» κίνησή της. Κρύβεται από τις κάμερες και τους φωτογράφους,
είναι φειδωλή σε δηλώσεις κι εντελώς αρνητική σε συνεντεύξεις.

Τελικά, υπέκυψε στην «Espresso» και μίλησε για τη γυναίκα της ζωής της, για τη
μακροχρόνια σχέση τους που κράτησε σε πείσμα των αντιλήψεων και κατέληξε σε
happy end στην Τήλο, αλλά και για τα σύννεφα που κυκλώνουν σήμερα το θορυβώδη
γάμο τους. Για το πότε και πώς βρήκε την τόλμη να κάνει την οδυνηρή αποκάλυψη
στους γονείς της που μέχρι τότε δεν γνώριζαν τίποτα για τις ερωτικές προτιμήσεις
της και όταν τους «έσκασε» το μυστικό για το γάμο της με την Ευαγγελία, νόμιζαν
ότι τους κάνει black χιούμορ. Για την «αχίλλειο πτέρνα» της, ένα πολύ ευαίσθητο
θέμα για εκείνη, που έχει σχέση με τη μητρότητα και την πρόθεσή της να βοηθήσει
σοβαρά τα παιδιά ομοφυλόφιλων ζευγαριών που αντιμετωπίζουν προβλήματα από
ρατσιστικές συμπεριφορές.

Ενα βροχερό πρωινό δώσαμε ραντεβού σε κάποιο καφέ του Θησείου. Θέμα μεγάλου
«παζαριού» αυτή η συνέντευξη -όρος απαράβατος να μη «φωτογραφίσω» το πρόσωπό
της, να μην αναφέρω το επίθετο και το επάγγελμά της- και με έτρωγε η περιέργεια
να τη γνωρίσω. Εμφανίστηκε μαζί με τη σύντροφό της και αφού σιγουρεύτηκαν ότι
ήμουν μόνη μου μετά από ένα... σκανάρισμα στο χώρο γύρω τους, από φόβο μήπως
ξεπεταχτεί από το πουθενά ο φακός κάποιου παπαράτσι, κάθισαν απέναντί μου.

Η Ολγα με ένα εγκάρδιο χαμόγελο και απόλυτα ήρεμη απάντησε στη βουβή απορία
μου, ότι δεν διασκεδάζει καθόλου με το ανελέητο κυνηγητό των δημοσιογράφων και
αυτός είναι ο λόγος που αντιμετωπίζει με άγχος την πρώτη συνέντευξή της. Η ματιά
μου «συλλαμβάνει» αμέσως την αλλαγή στην εμφάνισή της -κουπ μαλλιών- που την
κάνει να μοιάζει αρκετά διαφορετική και νεότερη από τη μέρα που οι φωτογράφοι
τράβηξαν τα πρώτα «παπαρατσικά» ενσταντανέ του ιστορικού γάμου. «Δεν το ξέρει
κανένας στη γειτονιά μου ότι παντρεύτηκα την Ευαγγελία» είπε βιαστικά και
αποκάλυψε ότι γι’ αυτό σύντομα πρόκειται να μετακομίσει σε ένα καινούργιο σπίτι
που ετοιμάζει η σύντροφός της. «Δεν επιθυμώ να αναγνωρίζει ο κόσμος το πρόσωπό
μου και να υπάρχουν γύρω μου καταιγιστικά σχόλια και ψίθυροι. Δεν μπορώ να
πολεμώ την προκατάληψη και την επιθετικότητα από εκατό μεριές» συνέχισε και
ξεκαθάρισε ότι δεν έκαναν το γάμο για να τον «περάσουν» στα κοσμικά, ούτε για να
γυρίζει σαν σβούρα η ιδιωτική της ζωή από κανάλι σε κανάλι. Και το κυριότερο,
δεν το διακινδυνεύει, γιατί φοβάται ότι θα χάσει τη δουλειά της. Εξάλλου, όπως
είπε χαρακτηριστικά, είναι ήδη αρκετό το «σόλο ρίσκο» της συζύγου της στα media.

Σε αυτό το σημείο συμφώνησε απόλυτα και η Ευαγγελία: «Οταν βγήκα στην τηλεόραση
και είπα “γεια σας, είμαι μια λεσβία ακτιβίστρια” έχασα αμέσως δύο δουλειές.
Δηλαδή, βγαίνεις στα κανάλια για να χάσεις τη δουλειά σου. Και πώς θα ζήσουμε;»

«Θα ζήσουμε μόνιμα στο νησί, σκεφτόμαστε να κάνουμε περιουσία»
Ονειρεύονται να ζήσουν την υπόλοιπη ζωή τους εκεί όπου αντάλλαξαν όρκους αιώνιας
αφοσίωσης. Είναι δεμένες συναισθηματικά με το νησί και για έναν άλλο λόγο: δεν
μπορούν να ξεπεράσουν τη συγκίνηση που χαράχτηκε μέσα τους από τη ζεστή υποδοχή
που τους επεφύλαξαν οι εντιμότατοι φίλοι τους Τηλιακοί που το είδαν πολύ
«προχωρημένα» το πράγμα. «Τους βρίσκω πιο προοδευτικούς από τους Αθηναίους. Οταν
έμαθαν ότι η Τήλος θα φιλοξενήσει τους δύο πρώτους γάμους ομοφυλοφίλων,
σχολίασαν ακομπλεξάριστα: “OK, κατέβηκαν στο νησί δύο λεσβίες και δύο γκέι για
να παντρευτούν. Πού είναι το κακό;”». Παράλληλα, σχεδιάζουν να κάνουν εκεί και
μια επιχειρηματική κίνηση, γι’ αυτό και ο δήμαρχος «χτενίζει» το νησί για να
τους βρει επαγγελματικό χώρο και σπίτι. «Θα ζήσουμε μόνιμα στην Τήλο.
Σκεφτόμαστε να κάνουμε εκεί κάποια περιουσία».


«Αλλα λένε στα παράθυρα και άλλα εκτός οι παπάδες»

Θέμα αμφιλεγόμενο ο γάμος τους. Η ελληνική κοινωνία παρακολουθούσε με αμηχανία
τις συζητήσεις επί συζητήσεων στα κανάλια, ενώ ενοχλήθηκαν και πολιτικοί -αν και
τα gay περιοδικά που εκδίδονται στην Ελλάδα φιλοξενούν συνεντεύξεις πολιτικών-
ιδιαίτερα όμως βρέθηκαν στο στόχαστρο της Εκκλησίας και κάποιων άτεγκτων πιστών.
Κάνω την παρατήρηση ότι κάθε φορά που εμφανίζεται η Ευαγγελία στα παράθυρα,
βγάζουν «στον αέρα» κι έναν συγκεκριμένο ιερέα που την κατακεραυνώνει. Η ίδια
αποκάλυψε με χαμόγελο και με μια δόση ειρωνείας: «Οι παπάδες άλλα λένε στα
παράθυρα και άλλα λένε εκτός παραθύρων. Ο παπάς με τον οποίο έχω... σκοτωθεί στα
παράθυρα, όταν βγήκαμε έξω μου εξομολογήθηκε: “Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το
γάμο σας. Εξομολογώ πολλούς gay και είμαι ο πνευματικός τους”. Είναι παρήγορο
ότι ο Αρχιεπίσκοπος έχει εξαιρετική διαύγεια νου. Εκανε τη δήλωση του αιώνα
λέγοντας ότι “μπορεί η Εκκλησία να μην ευλογεί αυτούς τους γάμους, αλλά δεν
μπορούμε να αφήσουμε αυτούς τους ανθρώπους να είναι έρμαια κακών συμπεριφορών
και διακρίσεων”».


«Οι γονείς μου δεν ήξεραν! Εβλεπαν στην τηλεόραση για τον gay γάμο και φυσικά
σχολίαζαν αρνητικά το θέμα»

Οι γονείς της Ολγας παρακολουθούσαν το ίδιο σοκαρισμένοι τις ατέλειωτες
τηλεοπτικές συζητήσεις γύρω από το θέμα. Σχολίαζαν μεταξύ τους τις νομικές
απόψεις, τα θετικά και τα αρνητικά ενός τέτοιου γάμου. Πού να φανταστούν όμως
ότι η μία από τις δύο νύφες της Τήλου ήταν η κόρη τους! Το θέμα ήταν μακριά από
αυτούς, ήταν θεωρητικό, δεν τους άγγιζε...

- Πώς το έμαθαν;
Μετά το γάμο αποφασίσαμε ότι έπρεπε μαζί να τους το πούμε...

- Το πήραν βαριά;
Βρέθηκαν προ εκπλήξεως και τετελεσμένου γεγονότος. Ηταν μια δύσκολη κατάσταση!
Οσο να πεις, γι’ αυτούς ήταν ένα σοκ! Η εμπειρία τους με τους ομοφυλόφιλους ήταν
μηδενική.

- Τώρα πώς είναι τα πράγματα μεταξύ σας;
Οι γονείς μου βρίσκονται στην κατάσταση της εκπαίδευσης. Εντάξει, δεν είπαμε ότι
χαίρονται... Κανείς γονιός δεν το θέλει αυτό για το παιδί του, όμως υπάρχει μια
διάθεση να το δεχτούν και μέχρι στιγμής έχουν μια πολιτισμένη επαφή με την
Ευαγγελία, που όσο περνάει ο καιρός γίνεται και πιο ζεστή, ενώ με μένα διατηρούν
μια σχέση γεμάτη αγάπη.

- Δηλαδή, μετά την καταιγίδα που πέρασαν σου είπαν ότι σε αγαπάνε;
Ναι, γιατί είμαι το ίδιο άτομο που μεγάλωσαν, είμαι η ίδια που ήμουν και πριν,
γιατί είμαι μια χαρά και ζω καλά. Προσπάθησα να τους δώσω να καταλάβουν ότι δεν
έχει σημασία το ποιον αγαπάς, αν αγαπάς ειλικρινά. Η μόνη τους ανησυχία τώρα
είναι για το πώς θα μας φερθεί η κοινωνία.

- Η δική σου οικογένεια πώς αντέδρασε; (απευθύνθηκα στην Ευαγγελία)
Οι γονείς μου δεν ζουν πια, ωστόσο το γνώριζαν και το είχαν δεχτεί. Η αδελφή μου
δεν έχει κανένα πρόβλημα.

- Ησουν ποτέ πριν παντρεμένη με άντρα;
Δεν υπήρξα ποτέ πριν παντρεμένη, ούτε έχω παιδιά.

- Πώς το αποφασίσατε;
Γιατί να κρυβόμαστε; Είμαστε αυτό που είμαστε. Δεν θέλαμε να είμαστε το ζευγάρι
που «κουκουλώνεται» για να μην καταλάβει κάτι ο κόσμος. Είχαμε καταλήξει ότι
θέλουμε να κάνουμε κάποια πράγματα μαζί σε αυτή τη ζωή...

- Δεν είναι παλιομοδίτικος ο θεσμός του γάμου; Οι ομοφυλόφιλοι λέτε ότι είστε
προοδευτικά άτομα...
Θέλαμε να ενσωματωθούμε στην κοινωνία, η οποία, δυστυχώς, επιτρέπει στον
ομοφυλόφιλο να είναι μόνο ένας ανώμαλος ανάμεσα σε φυσιολογικούς. Θέλαμε την
αναγνώριση του δικαιώματος να έχουμε την ίδια νομική μεταχείριση όπως όλοι οι
ετεροφυλόφιλοι.
Σε αυτό το σημείο το λόγο πήρε η Ευαγγελία: «Γιατί να μην μπορούμε να πάρουμε
ένα διακοποδάνειο; Γιατί να μην μπορώ να πάω στην τράπεζα και να τους πω “γεια
σας, εγώ και η σύζυγός μου θέλουμε να πάμε διακοπές στις Μπαχάμες”. Δεν θέλουμε
να ζούμε σαν σκιές και να κρυβόμαστε στα υπόγεια, στα πάρκα, στους τοίχους, στα
δέντρα, στις σπηλιές. Τι είμαστε; Κανίβαλοι; Θέλουμε κι εμείς να ζήσουμε. Και
κυρίως να ζήσουμε με αξιοπρέπεια. Η άγνοια δημιουργεί φόβους, ότι οι λεσβίες
είναι κλέφτρες ή ψυχοπαθείς!

- Ποια ήταν τα συναισθήματά σας την παραμονή του γάμου;
Δεν κοιμηθήκαμε όλο το βράδυ...

- Από τη χαρά της προσμονής;
Από τρομερή ένταση. Η αγωνία μας ήταν πολύ μεγάλη μέχρι και στο παραπέντε. Ο
εισαγγελέας της Ρόδου είχε στείλει έγγραφο στον δικό μας δήμαρχο που του έλεγε
«μη διανοηθείς να το κάνεις». Ομως, ο δήμαρχος της Τήλου συμβουλεύτηκε τον
δικηγόρο του που του είπε «προχώρα»!

- Ποια ήταν η κορυφαία στιγμή της συγκίνησης;
Οταν υπογράψαμε και ο δήμαρχος μας διάβασε μια ευχή λέγοντας στο τέλος: «Δεν σας
εύχομαι, αλλά απαιτώ να είστε ευτυχισμένες». Αυτό το «απαιτώ» ήταν
συγκλονιστικό! Οπως και όταν είπε «ως δήμαρχος, θεωρώ ότι θα έκανα διάκριση αν
δεν δεχόμουν να σας παντρέψω, γιατί ανήκω σε εκείνο το κομμάτι της ανθρωπότητας
που επιδιώκει και προσπαθεί για τα ανθρώπινα δικαιώματα». Συγκρατήσαμε με κόπο
τα δάκρυά μας...

- Πόσοι ήταν οι καλεσμένοι;
Εκτός από τους δύο μάρτυρες, είχαμε καλέσει μόνο δύο πολύ καλούς μας φίλους,
γιατί δεν ξέραμε αν θα γίνει τελικά ο γάμος. Τα υπόλοιπα πενήντα άτομα ήταν όλοι
Τηλιακοί και ήρθαν από μόνοι τους για να μας υποστηρίξουν. Φώναζαν «μπράβο» και
μας ευχήθηκαν «να ζήσετε και να είστε ευτυχισμένες». Πιαστήκαμε βουρκωμένες
χέρι-χέρι και βγήκαμε από το δημαρχείο...

- Πώς περάσατε την πρώτη νύχτα του γάμου;
Καθίσαμε στη βεράντα της τεράστιας νυφικής σουίτας του υπέροχου ξενοδοχείου στο
οποίο μας φιλοξένησαν και βλέπαμε το λιμάνι...

- Ο έγγαμος βίος σάς έδεσε περισσότερο;
Εχω επιφυλάξεις γι’ αυτό. Κακά τα ψέματα, τι φαντάζεσαι, ότι είμαστε
τρισευτυχισμένες; Δεν είμαστε. Αντιμετωπίζουμε έναν Γολγοθά!

- Γιατί; (η ερώτηση απευθύνθηκε στην Ευαγγελία)
Εχει επηρεαστεί η προσωπική μας ζωή με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε. Οταν
πηγαίνω με τη γυναίκα μου στο ΙΚΑ, στην εφορία ή στις δημόσιες υπηρεσίες και
τσακωνόμαστε με τον οποιονδήποτε υπάλληλο που έχει ρατσιστική συμπεριφορά, πώς
είναι δυνατόν να περνάμε καλά; Οταν η διπλανή κυρία μπορεί να ασφαλίσει τον
σύζυγό της, αλλά εγώ, επειδή είμαι λεσβία, δεν μπορώ! Οταν πηγαίνω στον μπακάλη
και του λέω «θα πληρώσω με την κάρτα της συζύγου μου» και με κοιτάζει εχθρικά!
Οταν πηγαίνω στον εργοδότη μου και του λέω «ορίστε, η ληξιαρχική πράξη του γάμου
μου για την οικογενειακή μερίδα» και με απαξιώνει με ένα «τι λες, που θα πληρώσω
εγώ εσένα;» «Μα, και το δικό μου είναι νόμιμο δικαίωμα» του λέω κι εκείνος
απαντάει επιθετικά «εσένα δεν σ’ το δίνω!»

«Αργά ή γρήγορα η Ελλάδα θα δεχτεί το γεγονός»

Η συζήτηση, όπως ήταν λογικό, έφτασε και στη δίκη για την ακύρωση του γάμου, η
οποία θα γίνει στις 4 Δεκεμβρίου στη Ρόδο και η ερώτηση ήταν αν περιμένουν
θετική εξέλιξη από την ακροαματική διαδικασία. Να τι απάντησαν: «Ναι, είμαστε
αισιόδοξες. Θα αναγκαστεί η Ελλάδα, αργά ή γρήγορα, να το δεχτεί, γιατί μια
πολιτεία που θέλει να λέγεται δημοκρατικό κράτος δικαίου δεν μπορεί να θέτει
περιορισμούς στο φύλο των συντρόφων που παντρεύονται. Η χώρα μας πρέπει να
προσαρμοστεί στο ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Στη Σουηδία μάλιστα, τα
ομοφυλόφιλα ζευγάρια θα μπορούν από την άνοιξη να κάνουν και θρησκευτικό γάμο».

- Ο κόσμος πώς σας αντιμετωπίζει;
Ο κόσμος μάς δίνει συγχαρητήρια. Τα περισσότερα «μπράβο» τα παίρνουμε από τους
ετεροφυλόφιλους και όχι από τις λεσβίες και τους γκέι. Μόνο στην πολιτεία
θέλουμε να απευθυνθούμε και να της πούμε: «Οχι άλλο κυνήγι!»


ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Tales from the other side of town είπε...

ευχαριστώ για την αναφορά...
ο τίτλος μου θυμίζει μόνο λίγο...βουγιουκλάκη...
[η μαρία της σιωπής]
ή κάτι παρόμοιο...
ή κάτι από ελλ. ταινία πάντως :-)

Συβίλλα είπε...

Κατ'αρχάς, καλά μας αποτελέσματα. Και λέω "μας", γιατί δεν δικάζονται μόνο τα κορίτσια και τα αγόρια που προχώρησαν στο στεφάνι αλλά το αν μπορούμε να κάνουμε ό,τι μας λέει η ψυχούλα μας.

Αλλά πρέπει να πω κι αυτό: Η "Εσπρέσσο" δεν ήταν η καλύτερη επιλογή μέσου. Ξέρω από ίδια εμπειρία [για άσχετο με το παρόν θέμα] τι κυνήγι μπορούν να κάνουν προκειμένου να αποσπάσουν συνέντευη αλλά το θέμα είναι ότι αυτά που θα πεις, ακόμα κι αν τα μεταφέρουν αυτούσια, οι αναγνώστες στους οποίους απευθύνεται η εν λόγω φυλλάδα, ε, ας πούμε ότι δεν είναι και οι πιο προοδευτικοί της γης. Και μη βιαστείτε να μου πείτε ότι γι' αυτό ειδικά θα πρέπει εκεί να δημοσιευτεί γιατί δεν είναι έτσι. Όποιος ενδιαφέρεται για το ποιος πήδηξε ποιον την εβδομάδα που μας πέρασε και τι βρακί φοράει η τάδε ή ο δείνα δεν είναι έτοιμος για να ασχοληθεί με τις ψυχές των άλλων.
Για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι η συνέντευξή σου και/ή η φωτογραφία σου μπορεί να φιγουράρει κάτω ή πάνω από τα οπίσθια καμιάς τύπισσας!

Τέλος πάντων, μπορεί να είμαι και υπερβολική, δεν ξέρω, από τη μεριά μου εύχομαι να πάνε όλα το καλύτερο δυνατόν.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανοχή στο τεράστιο σχόλιο.

Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως δεν κατάφερα να την διαβάσω ολόκληρη. Τόσο πολύ με ενοχλούσε το στυλ γραψίματος. Θα κάνω άλλη μια προσπάθεια αργότερα. Δεν καταλαβαίνω πάντως ούτε κι εγώ γιατί έδωσε εκεί την συνέντευξη, το βρίσκω αν όχι χαζό (απ'την άποψη ότι χάνει την αξία της) τουλάχιστον παρακινδυνευμένο. Τέλος πάντων, ο καθένας κάνει τις επιλογές του σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια.

erva_cidreira είπε...

Μάλλον ο σύμβουλος επικοινωνίας έχει συμβουλεύσει για λόγους μεγαλύτερης ορατότητας να πηγαίνουν όπου τους/τις καλούν, να απαντούν σ’ ό,τι τους/τις ρωτούν.
Ασφαλώς πρόκειται για μια πολύ συζητήσιμη άποψη, αλλά για τη συζήτηση χρειάζονται συνομιλητές. Και οι εμπλεκόμενοι στους γάμους της Τήλου, είτε το θεωρούν προσωπική τους υπόθεση, είτε ακτιβιστική επιτυχία συγκεκριμένης ομάδας, άρα όλοι οι υπόλοιποι είναι επιθυμητοί μόνον για να «χειροκροτούν» ή να «επευφημούν», όχι για να έχουν γνώμες, ιδέες ή διαφορετικές απόψεις.
Όπως και να ‘ναι όμως, μακάρι η ιστορία να έχει ευτυχή κατάληξη, και για τα ζευγάρια που σίγουρα πληρώνουν ένα υψηλό κόστος που ίσως δεν υπολόγιζαν και για όλους μας, τους ομοφυλόφιλους και την ελληνική κοινωνία γενικότερα.

Πάντως η συγκεκριμένη συνέντευξη μου φαίνεται πολύ αξιοπρεπής.

Elementstv είπε...

To συμπερασμα οτι οι εμπλεκομενοι στους γαμους το θεωρουν προσωπικη τους υποθεση ή ακτιβιστικη επιτυχια απο που το συμπερανες.Ο δρομος ειναι ανοιχτος για ολους/ες για να κανουν ακτιβισμο.Οσο για το αν πρεπει να κριτικαρουμε τετοιες κινησεις ειμαι λιγο διχασμενος.Απο τη μια ναι,αλλα με την προυποθεση να προτεινεις ή και να υλοποιησεις κατι καλυτερο.Πχ πολλοι γκει φιλοι μου λενε οτι θεωρουν τον γαμο(οχι τον θρησκευτικο)μη αναγκαιο και οτι δεν θεωρουν οτι γινεται κατι σπουδαιο.Με τετοιες αποψεις ομως πως θα παμε μπροστα?

erva_cidreira είπε...

Το συμπεραίνω από τον ερμητικό ή αποκλειστικό τρόπο που χειρίζονται την πληροφόρηση γύρω από το θέμα.
Ή δεν διαρρέει τίποτα, όπως σε κάτι που θεωρείται προσωπικό δεδομένο.
Ή διοχετεύεται επιλεκτικά σε σάιτ και έντυπα, κατά προτίμηση παρατρεχάμενων ή ετροφυλόφιλων.

Κατά τα άλλα οι ομοφυλόφιλοι μονίμως κατηγορούνται ότι δεν τους/τις στηρίζουν, δεν χειροκροτούν, δεν λένε μπράβο.
Κι ας μην μιλήσω για το πώς εκείνοι/ες στηρίζουν ό,τι δεν ελέγχουν.

Και για να απαντήσω στο ερώτημά σου:
Μπροστά θα πάμε με διαφανείς διαδικασίες, με πειστικές προτάσεις, με σαφή ατζέντα διεκδικήσεων και, βέβαια, με αλληλεγγύη (από όλες τις πλευρές).

Elementstv είπε...

Οκ σωστα οσα ειπες,δεν ειχα υποψιν μου αυτα τα επιχειρηματα.Θα τα εχω απο δω και περα.