2.12.08

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΡΙΣΚΟ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Γιατί όταν
-μιλώ για σένα όλα πάνω μου ακτινοβολούν
-σκέφτομαι εσένα νιώθω ότι όλοι ακούν το όνομά σου
-είμαι μακριά είσαι το άπιαστο όνειρο
-είμαι κοντά σαν να μην πέρασε μια μέρα
-ακούω τη λέξη αγάπη σκέφτομαι εσένα
-κοιτάζω στο μέλλον βλέπω μόνο εσένα
-σκέφτομαι σπίτι είσαι εκεί και με περιμένεις
-επιστρέφω στο σπίτι θέλω να έρθω κοντά σου

Γιατί τότε
-δεν τρέχω κοντά σου
-δεν αλλάζω τη ζωή μου
-ξεγελώ τον εαυτό μου
-αφήνω τη ζωή να φεύγει
-δεν βάζω χρώμα στη ζωή μου
-δεν πατώ με χίλια κι όπου με βγάλει
-δεν ρισκάρω

Γιατί μένω
-στην συμβιβαστική ηρεμία μου
-στην σίγουρη ασφάλειά μου
-στην χωρίς ρίσκο αγάπη
-στα τόσα σωστά
-στα τόσα λάθη

Γιατί χρόνια λέω, δεν είναι ώρα;
Κι αν χάσει τον χρόνο η ώρα;
Αν χαθεί στον χρόνο;
Αν ξεχαστεί στα μονοπάτια τα πολλά;
Αν μια μέρα γυρίσει και μου πει
“Άργησες τώρα πια. Δεν έχεις ώρα.”;

---------------------------------------------------------
Αυτό Είναι το ρίσκο μου...

Life within me

1 σχόλιο:

ball and chain είπε...

Μπορεις να μου πεις τα του ποιηματος?(πολυ ομορφο).