2.12.08

ΔΥΟ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΙ ΕΝΑ "ΑΞΙΩΜΑ"

Image Hosted by ImageShack.us
.
Δυο ιστορίες και ένα «αξίωμα»:
Επισκεπτόμουν κάποτε γυναίκα γυναικολόγο και μου είχε κάνει εντύπωση ότι στο γραφείο της δεν είχε ούτε ένα πόστερ για τον κύκλο ή την ανατομία των σεξουαλικών οργάνων, τη σύλληψη ή την εγκυμοσύνη. Όταν την ρωτούσα για απορίες που είχα εκείνη μου απαντούσε άμεσα και κατανοητά με πολύ απλά λόγια. Δεν θεωρώ ότι οι γυναίκες γυναικολόγοι είναι οι καλύτερες αλλά η παρατήρηση μου, όπως θα δείτε, έχει να κάνει άμεσα με το κυρίως ερώτημα του άρθρου. Κάποια χρόνια αργότερα άλλαξα χώρα και έτσι γυναικολόγο. Η παρατήρηση μου ενισχύθηκε με περισσή υποψία. Ο γυναικολόγος μου είναι από τους καλύτερους γιατρούς στην ειδικότητα του. Στο ιατρείο του διαπίστωσα ότι εκτός από τα γνωστά πόστερ, φυλλάδια και άλλα «βοηθήματα» υπήρξε ένα τρισδιάστατο ομοίωμα του γυναικείου αιδοίου, μια μήτρα με τις σάλπιγγες της, ζωγραφισμένο με λαμπερά χρώματα, υποσημειώσεις, κουμπάκια που τα πατάς και ανοίγουν τα μέσα του ομοιώματος κλπ. Κάθε ερώτηση που του έκανα, ακολουθούσε μια σαφή και κατανοητή απάντηση αλλά και κάτι παράξενο! Κρατούσε ένα στυλό και έδειχνε το ομοίωμα. Μου φάνηκε παράξενο μέχρι που συνειδητοποίησα ότι η μέθοδος του δεν εξυπηρετούσε την δική μου κατανόηση γιατί αυτή προϋπήρχε και δεν είχε ανάγκη οπτικών μέσων. Θυμήθηκα μια ασυναίσθητη κίνηση που έκανε η γυναικολόγος μου όταν εξηγούσε κάτι. Μετακινούσε την παλάμη της προς τα κάτω δείχνοντας από απόσταση την κοιλιά της. Λένε πως το body language είναι το 60% της επικοινωνίας...
Ένα βράδυ με ένα ζευγάρι συμβίες φίλες, πίναμε και σχολιάζαμε τα πάντα. Το θέμα του γυναικείου οργασμού ήρθε στην κουβέντα. Κάποια στιγμή τις ρωτώ «προσέξατε ότι ποτέ δεν τίθεται θέμα προσποίησης οργασμού μεταξύ ομοφυλόφιλων γυναικών;». Κούνησαν και οι δυο, ταυτόχρονα, το κεφάλι καταφατικά. Διαπίστωσα ότι άθελα μου είχα διατυπώσει μια ρητορικότατη ερώτηση.
Το «αξίωμα» το βρήκα σε μια ιστοσελίδα : «Οι περισσότερες γυναίκες έχουν υποκριθεί κάποτε στην ζωή τους και όλοι οι άντρες πιστεύουν ότι δεν έχουν υποκριθεί μ' αυτούς ειδικά.»

blue rose

Δεν υπάρχουν σχόλια: