7.12.08

Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΟΝΙΔΗΣ ΤΡΑΒΑΕΙ ...ΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Στ. Γονίδης: "Έδιωξα τους γκέι από το μαγαζί"!
ΑΠΟ ΤΗ ΡΕΝΕ ΣΑΡΑΝΤΙΝΟΥ (Λοιπόν, 5/12/2008)
- Πολλές φορές κάποιες δηλώσεις σου σοκάρουν και συζητιούνται. Πριν από λίγα χρόνια είχες εκφραστεί κατά των γκέι και τους είχες διώξει από το νυχτερινό κέντρο στο οποίο εμφανιζόσουν τότε.
- «Ναι, τους είχα διώξει. Κατά καιρούς Όταν εγώ είπα για τους γκέι, μετά ακολούθησε ο (Γιάννης) Ιωαννίδης και μετά ο μακαριστός Χριστόδουλος. Είμαι παρορμητικός κάποιες στιγμές και δεν εκφράστηκα με το γάντι. Δεν είμαι ρατσιστής και πιστεύω ότι όταν υπάρχει μια αδύνατη ομάδα με κάποιες ιδιαιτερότητες στην κοινωνία που ζούμε, αυτή η ομάδα είναι επόμενο να γίνει μια γροθιά για να μπορεί να επιβιώσει. Απαιτεί τα δικαιώματά της. Εμένα με προκαλούσε το ότι το μειονέκτημα αυτό της ιδιαιτερότητάς τους το χρησιμοποιούν ως πλεονέκτημα. Τώρα έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που οι γκέι έχουν πρόεδρο. Πλέον έχουν γίνει πολλοί αυτοί και χρειαζόμαστε εμείς πρόεδρο. Τελικά, εμείς είμαστε οι λίγοι. Να λοιπόν που τα πράγματα έρχονται έτσι που με δικαιώνουν ακόμη μια φορά. Δεν εκτιμώ αυτούς που κράζουνε. Έπρεπε κάποιος κάποια στιγμή να τραβήξει το καζανάκι. Αρκετές φορές έχω προσπαθήσει να τραβήξω το καζανάκι, αλλά έχω γίνει γραφικός».
- Στο εξωτερικό οι καλλιτέχνες δηλώνουν άφοβα τη σεξουαλική τους ταυτότητα, αλλά και κάποιες κακές συνήθειες που έχουν, όπως τα ναρκωτικά.
- «Εγώ θα δήλωνα άφοβα και χωρίς δισταγμό κάτι που κάνω ή που είμαι. Δεν θα δίσταζα. Αν ήμουν ομοφυλόφιλος, θα το έλεγα σε μια συνέντευξη, χωρίς να είμαι ούτε κραγμένος ούτε να προκαλώ. Δεν θα δίσταζα στιγμή αν έπαιρνα ναρκωτικά να το παραδεχόμουν. Τα ναρκωτικά είναι ο θάνατος. Εγώ είμαι η ζωή».

4 σχόλια:

erva_cidreira είπε...

Στ. Γονίδης: "Έδιωξα τους γκέι από το μαγαζί"!

Λοιπόν, 5/12/2008
ΑΠΟ ΤΗ ΡΕΝΕ ΣΑΡΑΝΤΙΝΟΥ

Ο αγαπημένος τραγουδιστής μας υποδέχθηκε στο πολυτελέστατο σπίτι του στο Λαγονήσι λίγες μέρες πριν ξεκινήσει τις εμφανίσεις του στο νυχτερινό κέντρο «Fever» και μίλησε στο ΛΟΙΠΟΝ για όλους και για όλα. Σχολίασε τους γκέι, μίλησε ανοιχτά για τα ναρκωτικά, ενώ μας δήλωσε τη βαθιά πίστη του στον Θεό.
Είσαι ένας καλλιτέχνης που δύσκολα δίνει συνεντεύξεις και η σχέση του με τα ΜΜΕ δεν είναι εκείνη του μαϊντανού.

«Ναι, μιλάω όταν έχω κάτι να πω. Τα φώτα με κουράζουν κάποιες στιγμές. Μιλάω όταν έχω καινούργια πράγματα να πω».

Ο κόσμος σε έχει χαρακτηρίσει «λαϊκό ερμηνευτή». Αποδέχεσαι αυτή την «ταυτότητα»;

«Δεν μπορεί να μου δοθεί ταυτότητα. Κατά καιρούς έχω κάνει διάφορα είδη τραγουδιών επιτυχίες. Εκφράζομαι σε πολλά είδη, ανάλογα με τα ερεθίσματα που παίρνω».

Υπάρχει χρονικό όριο για να αποσυρθεί ένας τραγουδιστής;

«Ναι, υπάρχει. Όλα έχουν έναν κύκλο, αλλά δεν μπορείς να το ξέρεις εσύ. Σωστό είναι όταν έχει έρθει η ώρα να φύγεις, να μην είσαι αναγκασμένος για λόγους βιοποριστικούς να επιμείνεις να είσαι σ' αυτόν το χώρο, γιατί είναι οδυνηρό».

Τόσα χρόνια έχεις γνωρίσει μεγάλη επιτυχία. Τι έχει αλλάξει και τι έχει παραμείνει σταθερό στον Σταμάτη;

«Τον άνθρωπο τον αλλάζουν σημαντικά γεγονότα στη ζωή του. Εγώ, δόξα τω Θεώ, μέχρι τώρα προσπάθησα και κράτησα τις ισορροπίες μου, δεν ξέφυγα ποτέ από τη θετικότητα που πρέπει να έχει ένας καλλιτέχνης. Προσπάθησα να είμαι εντάξει με τη συνείδησή μου».

Έχεις φανατικούς θαυμαστές που σε ακολουθούν χρόνια...

«Πράγματι. Οι δικοί μου θαυμαστές είναι σοβαροί άνθρωποι. Δεν παρεκτρέπονται. Θαυμαστές μου είναι αυτοί που καταλαβαίνουν την ουσία των τραγουδιών μου».

Θα συνεργαζόσουν με την Καλομοίρα, αν και έχει μικρό ηλικιακά κοινό;

«Γιατί όχι; Θεωρώ την Καλομοίρα μια πολύ γλυκιά ύπαρξη. Πιάνω τον εαυτό μου να τη χαζεύει γιατί είναι αυθόρμητη. Μου θύμιζε κάτι από τη Βουγιουκλάκη από την αρχή που την είδα».

Τι ρόλο παίζουν στη ζωή σου οι γυναίκες;

«Τον πρώτο και τον τελευταίο. Δεν μπορείς να εμπνευστείς και να γράψεις κάτι ερωτικό χωρίς αυτές».

Παρ όλα αυτά, μετά από δύο γάμους επιλέγεις να είσαι μόνος.

«Δεν επιλέγω. Πάω όπου με πάει η ζωή. Η ζωή μού δείχνει το δρόμο κι εγώ βαδίζω».

Σκέφτεσαι το ενδεχόμενο ενός τρίτου γάμου;

«Κάποια στιγμή ένας άνθρωπος, όταν βρει έναν ωραίο σύντροφο και περνάει καλά, καλό είναι να συζεί. Το θέμα του γάμου είναι ένα έργο που το έχω δει, το έχω φάει το γλυκό και το ξέρω. Δεν είναι κάτι που σκέφτομαι».

Είσαι άνθρωπος ευθύς, ντόμπρος και δεν διστάζεις να παραδεχθείς ότι έχεις κάνει αισθητικές επεμβάσεις στο πρόσωπό σου.

«Η δουλειά μας απαιτεί ορισμένες θυσίες. Εγώ, για να είμαι απέναντι στο κοινό μου αρεστός, έτσι όπως θέλει να με βλέπει καλά και όμορφο, δεν διστάζω να κάνω επέμβαση όταν χρειαστεί».

Αναφέρεις πολύ συχνά τον Θεό. Το σπίτι σου, όπως βλέπω, είναι γεμάτο αγιογραφίες. Είσαι πολύ κοντά στον Θεό;

«Να σου πω τι είμαι... Δεν είμαι πολύ κοντά στον Θεό. Είμαι όσο είναι ο κάθε άνθρωπος που μπορεί να πιστεύει. Εγώ δεν πιστεύω συνειδητά. Είμαι υποσυνείδητα χριστιανός».

Τι θα πει «υποσυνείδητα χριστιανός»;

«Έχω ψάξει να βρω πολλές φορές αν υπάρχει Θεός και έχω ανακαλύψει ότι υπάρχει, κάνοντας πολύ απλά έναν κύκλο. Όταν φτιάξεις έναν κύκλο σε ένα χαρτί, από κάπου ξεκινάς και κάπου τελειώνεις. Άρα η αρχή και το τέλος είναι το Ο, που σημαίνει ένας. Ο Ένας, που σημαίνει ότι η αρχή και το τέλος είναι κάτι που λέγεται Θεός, αυτός είναι ο Θεός. Άρα υπάρχει Θεός».

Πολλές φορές κάποιες δηλώσεις σου σοκάρουν και συζητιούνται. Πριν από λίγα χρόνια είχες εκφραστεί κατά των γκέι και τους είχες διώξει από το νυχτερινό κέντρο στο οποίο εμφανιζόσουν τότε.

«Ναι, τους είχα διώξει. Κατά καιρούς Όταν εγώ είπα για τους γκέι, μετά ακολούθησε ο (Γιάννης) Ιωαννίδης και μετά ο μακαριστός Χριστόδουλος. Είμαι παρορμητικός κάποιες στιγμές και δεν εκφράστηκα με το γάντι. Δεν είμαι ρατσιστής και πιστεύω ότι όταν υπάρχει μια αδύνατη ομάδα με κάποιες ιδιαιτερότητες στην κοινωνία που ζούμε, αυτή η ομάδα είναι επόμενο να γίνει μια γροθιά για να μπορεί να επιβιώσει. Απαιτεί τα δικαιώματά της. Εμένα με προκαλούσε το ότι το μειονέκτημα αυτό της ιδιαιτερότητάς τους το χρησιμοποιούν ως πλεονέκτημα. Τώρα έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που οι γκέι έχουν πρόεδρο. Πλέον έχουν γίνει πολλοί αυτοί και χρειαζόμαστε εμείς πρόεδρο. Τελικά, εμείς είμαστε οι λίγοι. Να λοιπόν που τα πράγματα έρχονται έτσι που με δικαιώνουν ακόμη μια φορά. Δεν εκτιμώ αυτούς που κράζουνε. Έπρεπε κάποιος κάποια στιγμή να τραβήξει το καζανάκι. Αρκετές φορές έχω προσπαθήσει να τραβήξω το καζανάκι, αλλά έχω γίνει γραφικός».

Στον Παναγιώτη Χατζηστεφάνου θα τραβούσες το καζανάκι;

«Ο άνθρωπος αυτός, όπως τον είδα μετά την παρότρυνση φίλων, που μου είπαν κοίτα να δεις έναν τύπο και πες μας, βγήκε σαν χείμαρρος και με θράσος, γιατί θέλει να κατακτήσει κάποια πράγματα. Σου λέω πώς τον ψυχολογώ. Όσο μεγάλη και αν είναι η μόρφωσή του έμαθα ότι έχει κάνει σπουδές, πίστευε ότι ο μόνος τρόπος να πάρει αυτό που ήθελε ήταν να γίνει λίγο αστείος και λίγο γραφικός. Ο καθένας έχει μια μέθοδο. Δεν είναι τίποτα άλλο από έναν άνθρωπο που ζητάει απεγνωσμένα και διψασμένα να πετύχει το στόχο του. Κατάφερε να είναι η αιτία και αυτός που θέλουμε να... τραβήξουμε το καζανάκι».

Στο εξωτερικό οι καλλιτέχνες δηλώνουν άφοβα τη σεξουαλική τους ταυτότητα, αλλά και κάποιες κακές συνήθειες που έχουν, όπως τα ναρκωτικά.

«Εγώ θα δήλωνα άφοβα και χωρίς δισταγμό κάτι που κάνω ή που είμαι. Δεν θα δίσταζα. Αν ήμουν ομοφυλόφιλος, θα το έλεγα σε μια συνέντευξη, χωρίς να είμαι ούτε κραγμένος ούτε να προκαλώ. Δεν θα δίσταζα στιγμή αν έπαιρνα ναρκωτικά να το παραδεχόμουν. Τα ναρκωτικά είναι ο θάνατος. Εγώ είμαι η ζωή».

Αν είχες κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών, θα το έλεγες;

«Βέβαια. Αν είχα κάνει χρήση, και αυτό το ξέρετε πολύ καλά, γιατί κάποια στιγμή, όταν εγώ έπινα κάνα τσιγαράκι στο ξεκίνημα της καριέρας μου και πάνω στον ενθουσιασμό μου, ήμουν ο μόνος που ήρθαν και έπιασαν με δύο τσιγάρα. Τότε με έδειξαν σε όλες τις τηλεοράσεις και σε όλες τις εφημερίδες και στεναχωρήθηκα τόσο πολύ, που από τότε ούτε θέλω να μυρίσω τον καπνό. Είμαι πολέμιος».

Τι είναι εκείνο που σε τρομάζει; Ότι θα περάσουν κάποια στιγμή τα χρόνια και θα σε ξεχάσει ο κόσμος;

«Όλοι οι καλλιτέχνες έχουν κάποια ανασφάλεια. Όταν έχεις να κάνεις με πολύ κόσμο και αυτό που παράγεις δεν πουλάει, νιώθεις ανασφάλεια. Θα ήμουν ψεύτης αν έλεγα ότι δεν έχω ανασφάλεια για το αν θα πουλήσω αύριο κάτι που αγαπώ και παράγω. Αυτό είναι και η αιτία πολλές φορές να κάνουμε βιαστικές κινήσεις και λάθη. Έχω μάθει στη ζωή να ρισκάρω. Το όπλο που έχω είναι ότι κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι είμαι ένας πολύ καλός τραγουδιστής, ένας πολύ καλός συνθέτης, ένας πολύ καλός στιχουργός».

Μας είχες εκμυστηρευτεί κάποτε πως, όταν σου τελειώνουν τα χρήματα, δουλεύεις.

«Ναι, ναι. Είναι κι έτσι. Κοίταξε όταν κάνεις μια επιτυχία, αυτή πρέπει να την εξαργυρώσεις. Δεν την κάνεις και την αφήνεις έτσι. Ζω τη ζωή μου, την απολαμβάνω, χρησιμοποιώ το χρήμα, δεν με χρησιμοποιεί. Δεν θέλω το ένα δύο και τα δύο τέσσερα. Είμαι νοικοκύρης, λογικός, έχω στην άκρη μια κάβα. Δεν είμαι ο καλλιτέχνης που χρησιμοποίησα το ταλέντο και την επωνυμία μου για να κάνω πολλά λεφτά. Ζω όπως πρέπει να ζει ένας άνθρωπος που είναι ολιγαρκής και ευτυχισμένος. Να μην υποφέρει για να γίνει δούλος του χρήματος. Δεν έχω γίνει ποτέ. Δύο φορές που πήγα να ασχοληθώ με επενδύσεις δεν πήγαν καλά. Ένα καράβι, πάλι, που είχα πάρει το πούλησα. Θέλω τώρα να κάνω το τελειότερο στούντιο και παραγωγές. Αυτό είναι το όνειρό μου».

Πες μου τι είναι για σένα η χλιδή. Πώς ορίζεις τη μεγάλη ζωή;

«Όπως εξελίσσομαι με τα χρόνια μέσα από τα τραγούδια μου, έτσι είναι και ο τρόπος ζωής μου. Δεν ζητάω παραπάνω πράγματα. Στο σπίτι μου θα μπορούσα να κάνω μια αυθαιρεσία και να κάνω το σαλόνι μου πέντε μέτρα πιο έξω. Θέλω να είμαι συνεπής με το νόμο, όσο ορίζει, γι αυτό δήλωσα ακριβώς τα τετραγωνικά, όχι πιο λίγα. Είναι ένα σπίτι που ταιριάζει στον Γονίδη. Δεν είναι ούτε πολύ ούτε λίγο. Περνάω τις περισσότερες ώρες της ζωής μου εδώ μέσα. Γράφω, συναντάω ανθρώπους. Να σου πω και κάτι; Πειράζει που εγώ δεν χρειάζομαι όλους αυτούς τους χώρους και χρησιμοποιώ μόνο δύο από αυτούς; Όταν έφτιαξα αυτό το σπίτι, σκεφτόμουν ότι θα ζουν παραπάνω άτομα εδώ. Έτυχε να μείνω εργένης και οι οικογένειες που δημιούργησα να ζουν σε άλλα σπίτια. Πάντα είμαι σαν σκιά, από πάνω, και όσο μεγαλώνουν τα παιδιά μου, θα είμαι πολύ κοντά τους. Είμαι πολύ καλός πατέρας, αλλά δεν είμαι καλός γονιός. Γιατί γονιός είναι αυτός που τα μεγαλώνει. Εγώ είμαι πατέρας σωστός και ίσως από τους καλύτερους».

Το λένε τα παιδιά σου αυτό;

«Μπορείς να τα ρωτήσεις».

George Tsitiridis είπε...

να μιλήσω ? να μην μιλήσω....

Ανώνυμος είπε...

krima pou mou logokrines to sxolio. den to perimena ayto.

erva_cidreira είπε...

Λυπάμαι, αλλά θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι καταγγελίες του είδους που κάνεις στο σχόλιό σου, είτε αληθεύουν είτε όχι, είτε τις συμμερίζομαι προσωπικά είτε όχι, θα πρέπει να γίνονται επωνύμως, με ανάληψη της ευθύνης από τον καταγγέλοντα κι εκεί όπου πραγματικά αρμόζει.