2.9.08

ΑΜΠΑ ΤΖΑΙ ΑΡΚΕΨΕΙ ΝΑ ΛΑΛΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΖΑΙ ΓΩ GAY;

Image Hosted by ImageShack.us
.
Έσιει λλίον τζαιρόν που αποφάσισα να έχω λίνκς μόνον σε μπλογκ που εν στα κυπριακά. Τούτη εν η επίσημη γραμμή της σελίδας μου. (...)
Έππεσεν μες το πεδίον του ραντάρ μου τούτον το πλογκ δαμέ,
τα χρονικά ενός ππουστόπαιδου, το οποίον εν στα κυπριακά τζαι ώρες ώρες γράφει τα τζαι ωραία, τζαι εν που έναν παιδί που εν γκεϋ. Ε που τζείνην την σελίδαν ήβρα τζαι το Gay Cypriot που εν τζαι τζείνον στα κυπριακά. Έκαμεν μου εντύπωση επειδή όσους γκεϋ εγνώρισα στην Κύπρο ως τωρά είχαν τζείνον το στυλ το κουνιστό που καλαμαρίζουν κάπως κκομπλεξικά, κομμωτές κτλ. Που την άλλην αρκετοί γκεϋ πρέπει να φαίνουνται στρεϊτ. Εν underground πράμαν νάσαι gay στην Κύπρο, σαν νάσαι χασικλής ή μυστικός πράχτορας της Μοσάντ ασπούμεν. Αλλά τέλος πάντων εσυσχέτιζα τους γκεϋ με την ομηλία την γεναικεία/σουστή/θεατρική/καλαμαρίστικη τζαι αλόπως εν τζαι στέκει τόσον τελικά.
Ε τωρά έρκεται η στιγμή της κρίσης, αφού έχω την Επίσημη Γραμμή να βάλλω λινκς στα μπλοκ στα κυπριακά, τωρά εν να πρέπει να τους βάλω τζαι τούτους λινκ! Άμπα τζαι αρκέψει τωρά να λαλεί ο κόσμος ότι είμαι τζαι γω gay... Οϊ ότι με κόφτει να νομίζουν οι άλλοι αρσενιτζοί ότι είμαι γκεϋ.
(Καλά καλά κόφτει με τζαι τούτον).
Αλλά παραπάνω κόφτει με να μεν νομίζουν γεναίτζες ότι είμαι γκεϋ. Δηλαδή οϊ μόνον εν θα φκάλουμεν καμιάν γεναίκα που το μπλοκ, αλλά εν να μας φκάλουν τζαι γκεϋ που πάνω. Ε οϊ αν εν έτσι βαώννω το τζαι κανεί, τζαι αντίς να τρώω την ώρα μου δαμέ να πάω να γραφτώ σε κανέναν γυμναστήριο τωρά που έχω τζαι το κονέ για φτηνά αναβολικά, να πριστώ να γινώ θυρίο, να αυτοθαυμάζομαι ούλλη μέρα στον καθρέφτι τζαι τες νύχτες να γυρίζω στους δρόμους τζαι να δέρνω ππούστηες. Εν να με φκάλετε τζαι γκεϋ μίσσιμου. Τώρα τζ'εν να σας σάσω καλά.
Εγώ ξέρω πως πάει το πράμαν. Έτσι κουβέντες εν τζαι λαλούν τες στα μούτρα σου, απλά κυκολοφορούν. Ασπούμεν αν φκάλεις τραούδιν εν θάρτει ποττέ κανένας να σου πει "ρε εν μου άρεσεν το τραούδιν σου." Κάθουντε παρέα ζαι περιπαίζουν σε με τες ώρες τζαι λαλούν ήντα άχρηστος είσαι τζαι άμαν τους ρωτήσεις την άποψη τους λαλούν σου "πολλά καλή δουλειά ρε φίλε, άρεσεν μου ειλικρινά." Έτσι σιέσιδες τζαι διπλοπρόσωποι είμαστεν, οι παραπάνω τουλάχιστον.
"Αθθυμάσαι τον Άντρον πούταν στην τάξην μας στο σχολείον;"
"ναι ρε γιατί"
"ε εν ππούστης".
"άτε ρε"
Εν τζαι λαλεί σου κανένας ότι είπαν έτσι πράμαν. Εν να κάμουν την κουβέντα τζαι εν θα το μάθεις ποττέ. Τζαι στην δουλειά που ήμουν πέρσιν εψυθιρίζασιν τζαι εμάχουνταν "ο τάδε εν ππούστης". Ήνταλως να περάσει η ώρα ως που να σκολάσουμεν ας ηφκάλουμεν κανέναν ανήπαντρον άντρα ππούστη. Τζείνος τζαμέ, τρώει τον που τον κώλον. Εν τον θωρείς ήνταλος εν έτσι.
Εν ο χάρος πολλών αντρών να νομίζουν άλλοι ότι εν γκεϋ, επειδή έτσι μειώννεται ο αντρισμός τους. (Εφώτισα σας έννεν). Τζαι αν νομίζουν άλλοι ότι είσαι γκεϋ πολλά πιθανόν να δημιουργηθεί μια άβολη απόσταση τζ'εσύ να μεν καταλάβεις πόθθεν σκατά εφύτρωσεν τούτον το εμπόδιον στην επικοινωνία. Μπορεί να σου φκάλουν τζαι παρατσούκλι. "Ο Γιαννής ρε" "Μα ποίος Γιαννής ρε;" "Ο Γιαννής ο Ππούστης ρε μαλάκα" "Α τωρά εκατάλαβα για ποιον εμίλας". Τζαι ο Γιαννής στο μεταξύ να μεν επήρεν χαπάρι. Μπορεί ναν γιαυτόν που πολλοί έχουν την εμμονή να χουμίζουντε συνέχεια για γαμήσια ή πρίζουν σου τα συνέχεια σχολιάζοντας γεναίτζες, ω πελλέ δε ήντα μούννατσος πον τζείνη, σσίζω την άνετα κτλ κτλ.

Μάγος

Δεν υπάρχουν σχόλια: