24.8.08

ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΗ ΛΑΡΝΑΚΑ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Αφου ειδαμε και την ουρα απ’έξω καταληξαμε στο συμπερασμα οτι δεν αξιζε να περιμενουμε τοση ωρα και δεν θα περνουσαμε καλα λογω του κοσμου και οτι ητανε ολο ψευτο high-class Λευκωσιατες ετσι αποφασισαμε να φυγουμε. Στην επιστροφη για Λαρνακα ειπαμε οτι οι επιλογες μας ηταν πολυ περιορισμενες και οπως και στη Λεμεσο στα καλα μαγαζια δεν θα υπηρχε χωρος. Τοτε εγω μετα απο συνεννοηση με ενα κοινο γνωστο και φιλους που δεν καταφεραν να μπουν στο -2, ανακοινωσα στην φιλη μου οτι θα ηταν καλη ιδεα να επισκεφτουμε το gay club της Κυπρου. Εγω παρεπιπτοντως ειχα παει ακομα μια φορα σχετικα προσφατα και ομολογω οτι δεν ενθουσιαστηκα και τοσο, αλλα νταξει. Αυτη τελικα δεχτηκε (ααα ξεχασα να αναφερω οτι δεν της ειχα μιλησει για τις σεξουαλικες μου προτιμησεις) και τελικα ξεκινησαμε για το περιβοητο club.
Με το που μπηκαμε στο club ειχαμε τους γνωστους χαιρετισμους σε ολους τους γνωστους, αλλα αυτη το χαβαν της, ουτε που με ερωτησεν αν τους ξερω τζιαι που τους ξερω ολους αυτους. Ακολουθησε η εξης συζητηση:
-Πως νομιζεις οτι τους ξερω ουλλους τουτους?
-Ξερω γω? Στρατο? (Εν τζιαι παλαβη)
- Βαλε λλιο το νου σου να δουλεψει
- .....
Ε και τελικα της το ξεφουρνισα.
Εδω θα αναφερω οτι το Malibu pineapple που αρχισε να πινει πριν ξεκινησουμε τη συζητηση ειχε τελειωσει. Τελοσπαντων το πηρε πολυ ηρεμα και ξεκατινιαστικαμε στο κουτσομπολιο μετα, της ειπα πολλα, μου ειπε κι εκεινη πολλα και νταξει ολα καλα κι ολα ωραια, βρηκα και γκομενο και ολοι ευτυχισμενοι αναχωρησαμε για σπιτι.

Forethought Existence

Δεν υπάρχουν σχόλια: