29.8.08

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ

Image Hosted by ImageShack.us
..
-Αφού θέλεις ν' ακούσεις, είμαι ομοφυλόφιλος.
Η κυρία Ελένη για μια στιγμή πάγωσε. Αργά-αργά κατεβάζει τα πόδια της από την καρέκλα. Το στόμα της αγωνιά να σχηματίσει μια φράση, τόσο ψιθυριστά, σαν να μην θέλει να ξυπνήσει το πραγματικό νόημα των λέξεων.
-Ομοφυλόφιλος, Κωνσταντίνε, σημαίνει εκείνη τη λέξη που ντρέπομαι και να την πω... Πούστης είσαι αγόρι μου; Πούστης είσαι λεβέντη μου; Γύρνα, σε παρακαλώ. Θέλω να δω τα μάτια σου. Τα μάτια σου, Κωνσταντίνε. Γύρνα και σφάξε με.
Ο Κωνσταντίνος γύρισε. Τα μάτια του ήταν σοβαρά. Το εννοούσε.
Πρόδρομος Σαββίδης : Η χαμένη (Οδυσσέας, 1982)

Gay Βιβλιογραφία στα ελληνικά
.
*****
.
Gay Super Hero: Παρεμπιπτόντως για το "γκέι" εγώ προσωπικά είμαι ευγνώμων όπως φαντάζομαι ότι είναι και οι γυναίκες για τη λέξη "λεσβία". Δεν θα ξεχάσω ότι ήταν η λέξη που ξεστόμισε ο πατέρας μου μετά από μία μεγάλη παύση όταν αναγκάστηκε να αντιμετωπίσει την ομοφυλοφιλία του γιου του για πρώτη φορά. Ήταν μια ανακούφιση γι' αυτόν που υπήρχε μια τόσο ανάλαφρη και ουδέτερη λεξούλα που μπορούσε να χρησιμοποιήσει για το θέμα και όπως φαντάζεσαι ακόμα μεγαλύτερη ανακούφιση για μένα.

(Σχόλιο σε ανάρτηση του ιστολογίου Η Ζωή στην Κατηραμένη Νήσο )

2 σχόλια:

George Tsitiridis είπε...

ειναι πολλοί αυτοι που δεν ξέρουν τι ειναι ο γκέυ...όπως η μάνα μου.
Προσωπικά προτιμώ την λέξη πούστης.

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον
με gay ιστοριες που απαγορευθηκε στην ελλαδα
αφιερωμενο στους ομοφοβικους