8.4.08

ΔΟΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ GAY ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Image Hosted by ImageShack.us
.
(…) το lifestyle έβαζε μεζούρα στον ανδρισμό και την θηλυκότητα, παρουσιάζοντας τα φύλα όχι απλώς διαφορετικά αλλά από άλλους πλανήτες ( Άρης- Αφροδίτη).
Φαντάζομαι ότι για τους gays που με δυσκολία προσπαθούν να δομήσουν την ταυτότητα του φύλου τους, μιας και σύμφωνα με το γνωστό κλισέ, ΔΕΝ προβλέπεται ανδρισμός για τους gay άνδρες και θηλυκότητα για τις λεσβίες, το όλο σκηνικό έμοιαζε με εφιάλτη.
Και για να μην παρεξηγηθώ δεν μιλάω για την βασική δόμηση του φύλου της παιδικής ηλικίας αλλά την επόμενη φουρτούνα της εφηβείας.
Προσπαθώ να στύψω το κεφάλι μου και να σκεφτώ ένα λόγω ύπαρξης της λεζάντας «Πίνω μπύρα από το μπουκάλι» με εξώφυλλο τον Γεωργούλη στο NITRO, και τα άπειρα τεστ « πόσο άνδρας είστε» , « πόσο gay είστε» κτλ.
Και μπορεί όλα αυτά να φαίνονται σήμερα αστεία και ανώδυνα όμως κάποτε υπήρξαν πολύ επικίνδυνα και έπαιξαν το κομμάτι τους στην εσωτερικευμένη ομοφυλοφοβία των gays της γενιάς μου.
Και σήμερα ο Π. Κωστόπουλος χαίρετε το status και τα φράγκα της αποπλάνησης που εκείνος ονόμαζε δημοσιογραφία, και εμείς αναρωτιόμαστε γιατί η μάχιμη gay κοινότητα στην Ελλάδα δεν έχει 500 αλλά 5 ανθρώπους, και γιατί ενδεχομένως αυτός που θα διαβάσει αυτές τις γραμμές θα σκεφτεί ότι υπερβάλω ( ...the power of denial) .
Κοινώς ο Κωστόπουλος και οι συνεργάτες του θα συνεχίζει να περνάει καλά, αλλά εμείς, που δεν τα χρεώνουμε αυτά, ΔΕΝ θα περνάμε καλύτερα.
The active angle

(…) πέρα από τον σύντροφό μου δεν έχω καθημερινή επαφή με κανένα άλλο gay παιδί εδώ.
Ανυπομονώ πάντα για τις διακοπές, να δω τους φίλους μου, να πούμε τις σαχλαμάρες μας και τα κουλά μας που τελικά κακά τα ψέματα αν δεν είσαι gay δεν μπορείς να καταλάβεις. Σίγουρα η σεξουαλική σου ταυτότητα δεν είναι αυτό που καθορίζει τις σχέσεις σου αλλά τελικά είναι τόσο μα τόσο ωραίο να μη χρειάζεται να εξηγείς τα πάντα. Μια χαρά είναι οι str8 φίλες μου και φίλοι μου δεν έχουνε κανένα κόλημα είναι μια χαρά παιδιά και πλέον έχουν "εκπαιδευτεί" καλά στην gay κουλτούρα μου. ( όχι σήμερα δε μπορώ έχει Eurovision). Και τελικά καταλαβαίνω πως μου λείπει gay παρέα.
3-4 άνθρωποι μου να είμαστε όλοι μαζί καλά, να καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλο και να μπορούμε να μιλάμε για όλα χωρίς να εξηγούμε συνέχεια τι και πως. Ή έστω αν όχι καλοί φίλοι μου λείπει παρέα σαν αυτή που είχα παλιά. Που μπορούσα να πάω και μόνος μου στο bar αλλά πάντα έβρισκα παρέα και περνούσαμε καλά. Η gay παρέα τελικά με χαλαρώνει. Βέβαια αν υπερβαίνει και τα όρια του τι θεωρώ gay κουλτούρα μπορεί να μου σπάσει και τα νεύρα. Δε λέω να βρεθούμε να πετάμε χρυσόσκονη χορεύοντας Βίσση!
U-blogme

2 σχόλια:

Αμφιδύκτιος είπε...

Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

phoinix είπε...

:)