19.2.08

ΖΩΝΤΑΣ ΘΕΤΙΚΑ

Image Hosted by ImageShack.us
Χιλή
.
Πολλοί αναρωτιούνται να οι οροθετικοί έχουν σεξουαλική ζωή, αν ο κόσμος κάνει σεξ μαζί τους και αν αυτοί που κάνουν σεξ μαζί τους είναι αναγκαστικά και αυτοί οροθετικοί.
Οι οροθετικοί κάνουν σεξ, άλλοι πολύ, άλλοι λίγο.
Είτε με οροθετικό είτε με μη οροθετικό.
Έχω μιλήσει με πολλά άτομα στο dar που ήθελαν να με γνωρίσουν είτε για κάτι πιο σταθερό είτε για σεξ της μιας βραδιάς.
Πάντα ήξεραν ότι είμαι οροθετικός αφού το nickname μου αναφέρει το hiv.
Στην αρχή όταν έκανα το προφίλ μου πίστευα ότι θα υπήρχε ρατσισμός, ότι κανείς δεν θα έβλεπε το προφίλ μου και δεν θα ξαναέβρισκα κάποιον για σχέση ή σεξ.
Αλλά ήμουν λάθος, το προφίλ μου το έχουν δει περισσότερα άτομα από όταν δεν ήμουν οροθετικός.
Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι έχω μιλήσει με όλους αυτός ή ότι έχω κάνει σεξ με όλους όσους έχω μιλήσει.
Πολλοί βλέπουν το προφίλ μου για να με ρωτήσουν για τον hiv πράγματα που δεν ξέρουν και αναρωτιούνται, άλλοι γιατί μόλις διαγνώστηκαν με τον ιό και φοβούνται και θέλουν να μάθουν τι γίνετε από εδώ και πέρα, άλλοι γιατί είναι οροθετικοί και θέλουν απλά σεξ μαζί μου, άλλοι γιατί είναι οροθετικοί και ψάχνουν σχέση, άλλοι γιατί δεν είναι οροθετικοί αλλά ή έχουν φίλο οροθετικό ή πρώην σχέση με οροθετικό ή γενικά ξέρουν για τον hiv και δεν έχουν πρόβλημα που είμαι οροθετικός και υπάρχουν και άλλοι που ειλικρινά δεν ξέρουν τι σημαίνει οροθετικός και τι σημαίνει HIV(αυτούς τους λυπάμαι).
Αν θα έκανα σχέση με μη οροθετικό? Φυσικά, αρκεί να καταλάβω ότι ξέρει τι σημαίνει είμαι οροθετικός και ότι για ότι συμβεί έχουμε μερίδιο ευθύνης.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: