18.12.07

COMING OUT 2

Image Hosted by ImageShack.us

.
Σήμερα είπα της μάνας μου ότι ειμαι γκεϋ. Με μεγαλη εκπληξη επηρε το πολλα ηπια. Τοσο που ανησυχισα οτι δεν εκαταλαβε τι της ειπα. Για αυτο επαναλαβα το λλιες φορες. Ισως να ενει σε σιοκ. Ο λογος που της το ειπα ηταν για να σταματηση να μου μασιετε για να παντρευτω. Εμιλισαμε ωρα πολλη. Ελπιζω αυριο να συνεχιζει να ειναι ηρεμη. Τωρα να δουμε.
(…)
Η μάνα μου εξακολουθει να 'ναι ηρεμη. Μετα που τοσα χρονια που εσκεφτουμου να πω η να μεν πω καμνει μου εντυπωση. Φυσικα ερωτησα τι σκεφτεται τζιαι τελικα επηρα την απαντηση. Εσιη τοσους που εν γκεϋ τζιαι παλε παντρευκουνται. Αρκεψε να μου απαριθμα ουλλους τους σουστενους που ξερει που ειναι παντρεμενοι με κοπελλουθκια. Ειναι πεπεισμενη οτι μια τζιαι δεν ειμαι σουστενος, τζιαι ειμαι αρρενωπος τζιαι λλιον τριχωτος δεν θα εχω προβλημα να ευρω γεναικα. Ατε παλε ....... επρεπε να φαω ακομα 3 ωρες να εξηγω γιατι δεν θα παντρευτω. Ειπε οτι θελει αγγονια. Ειπα της να μου ευρει μια λεσβία να καμω κοπελλουθκια.Γενικα παει καλα η κουβεντα με την μανα μου. Ισως να μεν τοσο χωριατοπουλλα οσο ενομιζα.
Gay Cyprus


Και μερικές λιγότερο αναμενόμενες απαντήσεις:

Του πατέρα περπατημένου ταξιτζή: Γλυκιά μου, θες να μου πεις κάτι που δεν έχω ήδη καταλάβει;
της μάνας χαρτοπαίχτρας: Αχ μπράβο μπράβο αγόρι μου, ένας κωλόφαρδος στο σπίτι φέρνει καλό φύλλο.
του πατέρα τσιγκούνη: ...να σου πω, πλήρωσα μεταπτυχιακό στην Βρετανία, μην ελπίζεις πως θα πληρώσω και να βάλεις βυζιά!
της μάνας fashion victim: ...άντε βρε αγόρι μου, να μου δίνει και μένα κανείς καμία συμβουλή πως να ψωνίζω...
της προληπτικής μάνας (απευθύνεται στον πατέρα που είναι παρόν στην ανακοίνωση): ...εσύ φταις, σκατογρουσούζη!!! φαγώθηκες ότι ήθελες κόρη αντί για γιο πρώτο παιδί.... φάτα τώρα.
του ευθυνόφοβου πατέρα (απευθύνεται στην μάνα): και στο έλεγα να μην του βάζεις ροζ ζιπούνια και φουστανάκια όταν ήταν μικρός.
της υπερκοσμικής μάνας: αν νομίζεις πως με αυτή την δικαιολογία θα γλιτώσεις το τραπέζι της κυρα-Ελπινίκης είσαι πολύ κουλή.
της μάνας που έχει δει πολύ sex an the city: λήσεν μπήτς, γιου κεν φακ γουηθ χουέβα γιου γοντ του, μπα στέη αγουέη φρομ μά σούζ! ...άη γόρν για!
της ψυχωτικής μάνας που όλη μέρα σιδερώνει, πλένει, καθαρίζει: αχ, επιτέλους να με βοηθήσει και μένα ένα χέρι στις γυναικείες δουλειές...
της μάνας που σιχαίνεται τις δουλειές του σπiτιού: τώρα δηλαδή θα πρέπει να σιδερώνω και τα δικά σου μπουστάκια, τοπς, νεγκλιζέ εκτός της αδελφής σου;
του πατέρα κωλομπαρά: ...άμα τον δίνεις δεν είσαι πούστης και μπινές. Είσαι φυσιολογικός άντρας.
του πατέρα ντουλαπίστρια: αχ με συγκινείς αγόρι μου, ήθελα πάντα το παιδί μου να κάνει όσα δεν μπόρεσα εγώ να κάνω...
provato.gr

3 σχόλια:

xomeritis είπε...

Τελικά η απάντηση της Κύπριας μητέρας πρέπει να είναι τυπική για ελληνίδα. Τα ίδια μου είχε και η δική μου μητέρα - και ο πατέρας μου στη συνέχεια. Πιστέυω ότι τα πράγματα στην Ελλάδα, μέσα στον οικογενειακό κύκλο, δεν είναι τόσο άσχημα. Είναι ζήτημα κατάλληλης στιγμής, κατάλληλου τρόπου και επιμονής εκ μέρους μας. Η δικιά μου εμπειρία λέει ότι αν και ποτέ οι γονείς δεν θα πειστούν ότι δεν μπορείς να το "πολεμήσεις", τελικά αξίζει τον κόπο να μη ζεις στο άγχος του κρυψίματος μέσα στην οικογενειακή ντουλάπα.

erva_cidreira είπε...

Ένας ορισμός από το (γκέι) Πλαθολόγιο λέξεων του Λύο Καλοβυρνά:

Γκύπριοι, ο

α. Κύπριοι ομοφυλόφιλοι που έχουν ξενιτευτεί στην Ελλάδα και το Λονδίνο για να γλιτώσουν από τον Μεσαίωνα της μικρόψυχης Μεγαλονήσου. Οι μισοί Κύπριοι που ζουν στην Ελλάδα και όλοι όσοι ζουν στο Λονδίνο είναι Γκύπριοι.
β. Διασταύρωση Κυπρίου με γκυ.

Unknown είπε...

"ένας κωλόφαρδος φέρνει καλό φύλλο"? χαχαχαχαχαχα απίθανος