28.10.07

ΓΡ. ΨΑΡΙΑΝΟΣ: ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ, ΤΑ ΕΧΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΥΣ

Image Hosted by ImageShack.us

.
ΓΡ. ΨΑΡΙΑΝΟΣ: ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ, ΤΑ ΕΧΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΥΣ
Τη δική του απάντηση στην κόντρα μεταξύ Συνασπισμού και ομοφυλοφιλικών οργανώσεων δίνει ο Γρηγόρης Ψαριανός. Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος με τηλεοπτικές του δηλώσεις προκάλεσε την οργή των ομοφυλοφίλων, αποδίδει την εικόνα που δημιουργήθηκε σε παραποίηση των δηλώσεών του.
(…) Εμένα, όμως, με κυνηγούσαν διάφοροι μετά, οι ομοφυλόφιλοι, για παράδειγμα, οι οποίοι μου έλεγαν ότι είμαι εναντίον τους, λες και με νοιάζει εμένα πώς το κάνει ο καθένας. Τα πράγματα που είπα ήταν πολύ καθαρά. Είπα πως ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει και, αν θέλουν να παντρεύονται, ας παντρεύονται. Μάλιστα είπα πως το πρόβλημα είναι ο γάμος και ότι πρέπει να τον καταργήσουμε για να σώσουμε τους ετεροφυλόφιλους και όχι να καταστρέψουμε και τους ομοφυλόφιλους. Τώρα αν κάποιος θέλει να καταστραφεί με τον γάμο, είναι ελεύθερος να καταστραφεί.
(…) Όταν θέλω να πω και καμιά χοντράδα, μπορώ να ζητήσω και συγγνώμη. Όταν θέλω να πω κάτι, θα το πω, όπως για τους ομοφυλόφιλους που με ρώτησε ο Σταύρος (Θεοδωράκης) και απάντησα καθαρά. Με ρώτησε αν πρέπει οι ομοφυλόφιλοι να υιοθετούν ένα παιδί και απάντησα πως από το να ζει ένα παιδί ορφανό είναι καλύτερα. Άλλωστε, πώς μπορεί να κρίνε κάποιος αν ένα ετεροφυλόφιλο ζευγάρι θα είναι καλύτεροι γονείς; Παρά τη θετική μου στάση απέναντι στα προβλήματα «ειδικού τύπου», ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάστηκαν οι θέσεις μου έκανε τον κόσμο να μου την πέσει από εκατό μεριές.

(Αναδημοσίευση από ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, 28/10/2007)

3 σχόλια:

phoinix είπε...

μάλιστα..οπότε ο κύριος Ψαριανός λέει πως απο το να είναι ένα παιδί ορφανό είναι καλύτερα..δυστιχώς στην Ελλάδα τα θέματα δεν έχουν ακόμη την έκταση που τους αξίζει..δηλαδή το να κάνουν παιδί με δικό τους γενετικό υλικό ούτε που μας περνάει απο το μυαλό..κρίμα πάντως.Για προοδευτικός ο κύριος Ψαριανός έχει περιορισμένο οπτικό πεδίο.
και ας μη ξεχνάμε και τη δήλωση σταθμό του βουλευτή "ε όχι να μας αυτώσουνε κιόλας"
Πάντως δεν ήξερα οτι ο Ψαριανός ήθελε να είναι στην TV. ίσως του έκλεψε το ciao ant1 ο Μαρίνος και του έμεινε η πίκρα απο τότε

Ανώνυμος είπε...

malakies...
ti sto dialo pia poso tha perimenoume gia na akousoume apo kapoio vouleyth re gamoto kapoia SOVARH thesh tou epi tou thematos. thn opoia makari na mhn katalh3h epeita apo aplh parakolouthish twn mesimerianwn alla pragmatika na asxolithei.
alla tha mou peis stous kyklous kai tis oikogeneies tous den yparxoun "aderfes" kai "poustares" opote den tous afora amesa, swsta?

Ανώνυμος είπε...

χεχε...καλό
πάντως οι δηλώσεις ψαριανού έχουν αναστατώσει πολύ κόσμο που συμπαθεί και ψηφίζει το συνασπισμό...
Και ίσως ο συν, ως συριζα πλέον, θα έπρεπε να αποφασίσει ποιον κόσμο θέλει να έχει δίπλα του...
Γιατί ανθρωπάκια σαν τον ψαριανό και τον πάντζα (είχε δηλώσει προεκλογικά πως ο ομοφυλοφιλικός τρόπος ζωής δεν είναι ο σωστός, αλλά όσο δεν βγαίνουμε στους δρόμους δεν έχει πρόβλημα--άκου το φρικιό!) θα τον κάνουν να χάσει τελικά τους παραδοσιακούς προοδευτικούς ψηφοφόρους του.
Τώρα προσπαθούν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα, αλλά έλεος λίγη παιδεία και αξιοπρέπεια ρε παιδιά και ας χάσετε και κάνα φανταζέ ψηφαλάκι προς επίδοξους αστέρες (που έτσι κι αλλιώς παροδικό είναι)
...{Απογοητευμένος}