23.2.07

GAY ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ 5. ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Ένα βράδυ, καθώς στεκόταν μπροστά στην ηλεκτρική κουζίνα και τσιγάριζε κρεμμύδια κι άλλα λαχανικά για μια σάλτσα, τον πλησίασα από πίσω, χούφτωσα τα κωλομέρια του και χάιδεψα τις κοντές, άγριες τρίχες που τα κάλυπταν. Γονάτισα πίσω του κι έχωσα το κεφάλι μου στη σχισμή, εισπνέοντας το ελαφρύ άρωμα του ιδρώτα που του προκαλούσε η ζέστη της κουζίνας. Τα χέρια μου άνοιξαν τα κωλομέρια του κι η γλώσσα μου όρμησε ανάμεσά τους. (…)
Αφού έπαιξα για λίγο μαζί του, σηκώθηκα κι έκανα να πιάσω το λαδερό. Έριξα λίγο πάνω στον πούτσο μου, που ήταν ήδη σε κατάσταση ετοιμότητας από τη στιγμή που είχα δει τα γυμνά του κωλομέρια να με προσκαλούν καθώς μαγείρευε. (…)
Ένα λεπτό αργότερα ο Κέβιν είχε αρπάξει την άκρη της ηλεκτρικής κουζίνας και με τα δυο χέρια για να κρατήσει ισορροπία. (…)
Σηκώθηκα στις μύτες των ποδιών μου, αλλάζοντας τη θέση της ψωλής μου μέσα του, σαν να προσπαθούσα να το σηκώσω στον αέρα μ’ αυτήν. Αυτό το τελευταίο τον έκανε να ξεπεράσει το όριό του κι άρχισε να χύνει. Η πρώτη ριπή έπεσε πάνω στην κουζίνα και τσιγαρίστηκε πάνω στο μάτι. Τράβηξα την ψωλή του, σημαδεύοντας την πόρτα του φούρνου και το πάτωμα, μακριά από τις επικίνδυνες φλόγες. Εκείνος, όμως, ο ήχος του τσιγαρίσματος από το σπέρμα του, η μυρωδιά του ανακατεμένη με τις ευωδιές του φαγητού ή ίσως οι παλμοί του που έφθαναν πάνω μου καθώς έχυνε έβγαλαν κι εμένα εκτός ορίων. (…)
«Τι καύλα ήταν αυτή!» είπε ο Κέβιν, γυρνώντας το κεφάλι του για να με φιλήσει. Τραβήχτηκε από πάνω μου, γύρισε κανονικά και με ξαναφίλησε. Μου ζήτησε να παραγγείλω κάτι να φάμε – το φαγητό μας είχε καεί ενώ ερωτοτροπούσαμε.

Lawrence Schimel: Σε χρόνο αόριστο (Πολύχρωμος Πλανήτης, 2006)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το Blog έχει δείξει μία σοβαρότητα. Τι λόγο έχει να γράφει για γλειψίματα στην κωλοτρύπιδα για ψωλές και για χύσια μέσα στο φαί? Σα να είναι το χειρότερο πορνοπεριοδικό. Ελπίζω να μη το γυρίσεις στο πορνό για να ανέβει η ακροαματικότητα γιατί θα είναι κρίμα.
Στην άλλη ερώτηση που έκανα εχτές ακόμα περιμένω την απάντηση.
a b

strangerhomo είπε...

Σιγά… Σιγά ωρεεεεέ! Πολύ φόρα πήρε ο συγγραφέας… Θα ψήσουν κατά λάθος και κανένα ευαίσθητο σημείο και θα έχουμε δράματα…

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά,
όλα τα πράγματα έχουν όρια.
Η μαγειρική έχει άμμεση σχέση με το σεξ,το σεξ όμως είναι κάτι προσωπικό,τρυφερό και αισθησιακό.
Δεν κολλάει με τις μαλακίες που έγραψε η αγάμητη λούγκρα και μας τις μεταφέρετε.
Πορνοσάιτ υπάρχουν πάμπολλα, και γκευ και στρέιτ, εσείς δεν είστε πορνοσάιτ....έλεος.
Αυτά που κάνει ένα γκευ ζευγάρι στην κουζίνα του δεν έχουν χώρο εδώ κατά τη γνώμη μου.
Και επίσης, δεν προκαλούν μάλλον σε κάνουν να ξερνάς...
Ευχαριστώ και συγγνώμη για τις παρατηρήσεις....
blgmgrs