23.10.06

ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ

Image Hosted by ImageShack.us
.
«Δε μου λες, έχει μεγάλη διαφορά;» ρωτάω εγώ.
«Ποιο;»
«Το να το κάνεις με άντρα ή με γυναίκα.»
«Και ναι και όχι. Κάτσε να σου εξηγήσω…(…) Στις σχέσεις με άντρα είναι σαφές από την αρχή ότι δε θα υπάρξει ποτέ πλήρης κατανόηση. Με τους άντρες η σχέση ξεκινάει από την αντιπαράθεση, με τις γυναίκες από την ταυτοποίηση. Με τις γυναίκες είναι ίσως πιο αυθόρμητο. Οι ρόλοι, τόσο στο κρεβάτι όσο και έξω από αυτό, δεν είναι προκαθορισμένοι και όλα γίνονται εύκολα. Υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν μπορούν να τα καταλάβουν οι άντρες, απλά και μόνο επειδή δεν ξέρουν πώς είναι να είσαι γυναίκα. Υπάρχει κι άλλη μια μεγάλη διαφορά: Οι άντρες δεν έχουν στήθη και οι γυναίκες δεν έχουν το μυώδες σώμα των αντρών…»
«Και γλειτώνεις την πεολειχία, που είναι πολύ άβολη, εκτός αν έχεις πολύ μεγάλο στόμα…», λέει η Λίνε, διακόπτοντας το επιμορφωτικό λογύδριο της Χέμας.
«Ή αν εκείνος την έχει πολύ μικρή», συμπληρώνω εγώ.
«Εμένα με αηδιάζει κάπως. Έχει ωραία γεύση;» ρωτάει η Λίνε που τα λέει πάντα έξω από τα δόντια.
«Ποιο;» ρωτάει η Χέμα.
«Εννοώ το …να γλείφεις μια γυναίκα, γαμώτο», αποκρίνεται η Λίνε.
«Κοίτα, εξαρτάται, αλλά βασικά ναι. Ναι, έχει ωραία γεύση, μπορείς να ρωτήσεις όποιον άντρα θες. Εξάλλου, είναι πολύ ωραίο το γυναικείο αιδοίο όταν το κοιτάς από κοντά. Μοιάζει με λουλούδι. Με ορχιδέα. Είναι επίσης μαλακό και χαίρεσαι να παίζεις μαζί του.»
«Και αφήνει κάτι απαίσια κατάλοιπα που δε φεύγουν ούτε όταν πλύνεις το στόμα σου..», πετάγεται πάλι η Λίνε.
«Αυτό που απεχθάνομαι εγώ είναι όταν σου πιάνουν το κεφάλι με τα χέρια και σου το βάζουν με το ζόρι μέχρι τη σταφυλή, ενώ εσύ ασφυκτιάς και σκέφτεσαι ότι πρέπει να πάρεις ανάσα, λέω εγώ.
«Με μια γυναίκα δεν πρόκειται να σου συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο», λέει η Χέμα με ύφος αυθεντίας.

Λουθία Ετσεμπαρία: Έρωτες, απιστίες και άλλοι πειρασμοί (Κέδρος)

Δεν υπάρχουν σχόλια: